تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ 24 ذو الحجة 1445 Sunday, 30 June , 2024

اخبار ویژه

3

اختصاص ارز نیما به واردات تأثیری بر نوسان قیمت گوشت نداشت

  • کد خبر : 2539
  • 28 فروردین 1398 - 11:09
اختصاص ارز نیما به واردات تأثیری بر نوسان قیمت گوشت نداشت

حمید ورناصری، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام ، از کاهش قیمت گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: با توجه به میزان مناسب تولید و واردات، شرایط مناسبی در بازار برقرار است. وی با اشاره به اینکه گوشت گوساله و گوسفند با حجم مناسبی وارد می‌شود، افزود: از اواخر […]

حمید ورناصری، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام ، از کاهش قیمت گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: با توجه به میزان مناسب تولید و واردات، شرایط مناسبی در بازار برقرار است.

وی با اشاره به اینکه گوشت گوساله و گوسفند با حجم مناسبی وارد می‌شود، افزود: از اواخر سال گذشته علاوه بر واردات لاشه گرم، واردات دام زنده انجام می‌شود و همین موضوع موجب شده است تا قیمت هر کیلو دام زنده در بازار ۱۰ هزار تومان کاهش یابد.

ورناصری ادامه داد: هم اکنون حجم بسیار زیادی گوشت گوساله و گوسفند وارداتی از بندرعباس در راه است، ضمن آنکه میزان مناسبی گوشت وارداتی از سردخانه‌های استان در حال عرضه است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه اختصاص ارز نیمایی تغییری در قیمت گوشت نداشته است، بیان کرد: با اختصاص ارز نیمایی به واردات گوشت قرمز نه تنها قیمت افزایشی نداشته است، بلکه هم اکنون با کاهش ۱۰ تا ۱۵ هزار تومانی به طور متوسط هر کیلو لاشه گوسفندی ۷۵ تا ۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی در واکنش به مباحث مطرح شده پیرامون افزایش قیمت گوشت قرمز در ماه رمضان گفت: با روند مناسب ذخایر گوشت در سردخانه‌ها و برنامه‌های تنظیم بازار برای توزیع پیش بینی می‌شود که روند کاهش قیمت در بازار همچنان ادامه یابد و این در حالی است که برخی افراد با مطرح کردن مباحث افزایش قیمت گوشت در ماه رمضان قصد بر هم زدن بازار را دارند.

ورناصری با اشاره به اینکه برنامه‌های جدیدی برای توزیع گوشت و مرغ با نرخ مصوب در قالب ستاد تنظیم بازار در حال توزیع است، اظهار کرد: میزان کنونی واردات گوشت قرمز بیش از نیاز ۴ تا ۵ ماهه اول سال است و از این رو جای هیچ‌گونه نگرانی مبنی بر افزایش قیمت در بازار نیست.

این مقام مسئول درباره آخرین وضع واردات مرغ گفت: هم اکنون واردات مرغ توسط بخش خصوصی دنبال می‌شود، چرا که حجم تولید داخل به اندازه‌ای است که جوابگوی نیاز بازار داخل است و کمبودی در عرضه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۳۰۰ تن مرغ گرم با نرخ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان بهمن، میادین میوه و تره بار و صنوف تهران عرضه می‌شود، افزود: عرضه مرغ گرم با نرخ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان همچنان در بازار ادامه دارد.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام در پایان در خصوص آخرین وضعیت بازار تخم مرغ تصریح کرد: با توجه به کاهش قیمت تخم مرغ در بازار، عرضه‌ای برای تنظیم بازار از سوی پشتیبانی امور دام انجام نمی‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=2539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری و مالیاتی محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی ، خدمات مالیاتی ، مشاوره مالیاتی و امور حسابرسی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم لایحه دفاعیه مالیاتی

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن