تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024

اخبار ویژه

6

منتظر ارزانی قیمت گوشت باشید!

  • کد خبر : 11093
  • 15 تیر 1398 - 11:22
منتظر ارزانی قیمت گوشت باشید!

رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور گفت: وجود انبوه دام سبک و سنگین در پرواربندی ها موجب شده است تا دامداران با مشکلات متعددی در عرضه روبرو شوند. منصور پوریان، از فراوانی عرضه دام زنده خبر داد و گفت: وجود انبوه دام سبک و سنگین در پرواربندی ها موجب شده است تا دامداران با مشکلات […]

رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور گفت: وجود انبوه دام سبک و سنگین در پرواربندی ها موجب شده است تا دامداران با مشکلات متعددی در عرضه روبرو شوند.

منصور پوریان، از فراوانی عرضه دام زنده خبر داد و گفت: وجود انبوه دام سبک و سنگین در پرواربندی ها موجب شده است تا دامداران با مشکلات متعددی در عرضه دام به سبب نبود مشتری روبرو شوند.

وی با اشاره به اینکه اکثر استان‌ها با انبوه عرضه دام روبرو هستند، افزود: اگرچه سال گذشته به سبب کمبود عرضه، قیمت دام با نوسانات شدیدی در بازار روبرو بود، اما هم اکنون به سبب فراوانی دام، قیمت لاشه در بازار کاهش چشمگیری داشته است.

پوریان با انتقاد از نرخ بالای گوشت در خرده فروشی‌ها بیان کرد: علی رغم فراوانی عرضه دام و کاهش قیمت لاشه در عمده فروشی ها، قیمت گوشت در مغازه‌ها به سبب سودجویی عوامل واسطه و دلال و عدم تمایل مغازه داران به حاشیه سود کمتر، تغییر چندانی نداشته و این امر با واکنش شدید مصرف کنندگان روبرو شده است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه گوشت به بازار وجود ندارد، افزود: این در حالی است که مصرف کنندگان، هنوز آثار کاهش قیمت و نبود کمبود در بازار را لمس نکرده اند.

وی قیمت هر کیلو دام زنده گوساله درب دامداری را ۳۰ هزار و دام سبک را ۳۵ تا ۳۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: براین اساس قیمت هر کیلو لاشه در بازار باید ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان باشد که متاسفانه به سبب سودجویی عوامل واسطه با نرخ‌های حدود ۱۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

پوریان قیمت گوشت در بازار را پیش بینی کرد و افزود: با توجه به آنکه امکان نگه داری دام در دامداری‌ها وجود ندارد و به محض رسیدن به سن کشتار باید دام تولیدی را روانه کشتارگاه‌ها کرد، از این رو به سبب ازدیاد عرضه، قیمت گوشت با روند نزولی در بازار روبرو می‌شود.

رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده در پایان تصریح کرد: با توجه به روند عرضه انبوه دام تا پایان سال، هرچه سریع‌تر باید برای توزیع دام بازار ایجاد شود تا تولیدکنندگان با مشکل مازاد تولید روبرو نباشند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=11093

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری و مالیاتی محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی ، خدمات مالیاتی ، مشاوره مالیاتی و امور حسابرسی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم لایحه دفاعیه مالیاتی

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن