از این تاریخ منتظر کاهش شدید قیمت خودرو باشید

قیمت خودرو با رسیدن قطعات از داخل و خارج در ابتدای نیمه دوم سال متعادل میشود .
سعید لیلاز ، تحلیلگر اقتصادی ، با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر بخشی از تولیدات سایپا و ایران خودرو به دلیل نبود قطعه و ناقص ماندن امکان تحویل ندارد اما بررسی ها نشان می دهد تا پایان مهر و اوایل آبان سال جاری با رسیدن قطعات کلی از داخل و خارج ، مشکلات برطرف شود و بازار به ثبات بیشتری برسد .
وی ادامه داد: همین حالا نیز ثبات بازار خودرو و بهبود وضعیت نسبت به دو ماه قبل ناشی از افزایش عرضه خودرو به بازار است.
وی با تاکید بر اینکه خودروسازان از افزایش قیمت خودرو در بازار هیچ منفعتی ندارند و هر چه غیر از این دروغ محض است. وی اضافه کرد: ماندن خودرو در خودروسازیها نیز ناشی از کسری قطعات است که با توجه به اقدامات صورت گرفته تا پایان مهر و اوایل آبان این مشکل حل خواهد شد و در این محدوده زمانی علاوه بر تولید چهار هزار خودرو به صورت روزانه، نزدیک به ۲۰۰ هزار خودرو با تکمیل قطعات به بازار عرضه میشوند.
لیلاز گفت: وی با تاکید بر اینکه خودروهای ناقص مانده در خودروسازیها اتفاقا چند ده هزار دستگاه نیست بلکه به صدها هزار دستگاه میرسد، ادامه داد: از اواخر خرداد ماه عملیات اصلاح در خودروسازیها آغاز شده و تمام خودروهایی که ناقص هستند، به تدریج در حال تکمیل و عرضه به بازار هستند.
منبع:خبرآنلاین


خودتون به خواب زدین چند روز هست قیمت کارخونه افزایش پیدا کرده سورن 8 میلیون گران شده
چرا اینقدر مردم ما رو….فرض کردید وقتی قیمت کارخونه زیاد بشه بازار هم افزایش قیمت میخوره
چرا اینقدر مردم ما رو….فرض کردید وقتی قیمت کارخونه زیاد بشه بازار هم افزایش قیمت میخوره
خودتون ….هستید مردم فهمیده تر از فهم وتصور شما هستند دست کمشون نگیرید.