پیشنهاد عضو مجمع تشخیص مصلحت: با ارز4200تومانی کالا وارد کنیم و با کارت ملی توسط جوانان دانشمندبین مردم توزیع کنیم

محمدجواد ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق اقتصاد و دارایی به کیهان گفت: با استفاده از ارز 4200 تومان و استفاده از استارتآپها و کارت ملی میتوانیم اقلام معیشتی مهم را به راحتی در اختیار آحاد جامعه قرار دهیم
برعکس اگر ارز 4200 تومان را به بهانه مقابله با رانت از اقلام معیشتی و دارویی حذف کنیم حتماً تورم افسارگسیخته دوباره حاکم میشود و سرمایه اجتماعی را دراوج دشمنی اقتصادی وحشیهای کاخ سفید از بین میبریم.
کالاهای اساسی و راهبردی بایستی به طریقه الکترونیکی و توسط استارتآپها به قیمت نازل و دلار 4200 تومان به دست مصوبکننده نهائی برسد. با انبوه نیروی جوان دانشمند و استارتآپها چرا باید آنها خدمات خود را به کشورها و اقتصادهای دیگر بدهند ولی ما استفاده نکنیم و به جای آن افزایش منظم نرخ ارز را که موجد مشکلات جدید فراوانی است دامن بزنیم.
منبع:خبرآنلاین



