اقتصاد شهر

اولتیماتوم ویژه همتی به بانک‌ها

رئیس‌کل بانک مرکزی خطاب به برخی بانک‌های کشور تاکید کرد که دوره تخطی بانک‌ها از مقررات به سر آمده است.

عبدالناصر همتی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به بانک‌های کشور، هشدار داد: دوره تخطی برخی از بانک‌ها از مقررات ابلاغی و برخی نسبت‌ها به ویژه درصدهای سهامداری، اجرای حاکمیت شرکتی، اعطای برخی وام‌های خاص خصوصا به اشخاص و شرکت‌های مرتبط به سر آمد.

وی افزود: بانک‌ها باید در چارچوب برنامه‌های بانک مرکزی برای اصلاح نظام بانکی، دستورالعمل‌ها و تصمیمات جدی و قاطعی که در بانک مرکزی اتخاذ و به آن‌ها ابلاغ خواهد شد را با جدیت تمام پیگیری و اجرا کنند.

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا