اقتصاد شهر
معاون نوبخت به سازمان خصوصیسازی رفت
علیرضا صالح که پیش از این معاون سازمان برنامه و بودجه بود، از سوی وزیر اقتصاد به سمت ریاست سازمان خصوصی سازی منصوب شده است.
بعد از گذشت چند هفته از کنار رفتن علی اشرف عبدالله پوری حسینی از سازمان خصوصیسازی و واگذاری سرپرستی آن به داود خانی، تازهترین خبرها حاکی از آن است که وزیر اقتصاد علیرضا صالح را به عنوان رئیس سازمان خصوصی سازی و معاون وزیر اقتصاد انتخاب کرده است.
از رزومه کاری علیرضا صالح می توان به قائم مقامی صندوق توسعه ملی و معاون اسبق سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد.
ایسنا




بهتره خصوصی سازی در این دولت متوقف بشه. چرا؟ بدلیل اینکه کلیه واگزاری ها در این دولت همانند واگزاری صورت گرفته در دولتهای سازندگی مسئله دار بوده و متولیان مربوطه نسبت به حفاظت از حقوق ملت کمتر ین توجه ای را مبذول داشته اند