اقتصاد شهر

ابوترابی: وزارت نفت به دنبال دلالی است

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلالی برخی عوامل وابسته به وزارت نفت در جریان سوخت رسانی به جایگاه داران گفت: مطلع شدیم که برخی افراد بازنشسته در وزارت نفت با تاسیس هلدینگ‌هایی وظیفه واسطه گری بین شرکت تولید و پخش و پالایش وزارت نفت و جایگاه‌داران را به‌عهده گرفته‌اند که این عمل به نوعی دلالی به حساب می‌آید.

نماینده مردم نجف آباد در گفت و گو با آخرین خبر تصریح کرد: آقای زنگنه به دنبال تشکیل برندینگ و واسطه برای وزارت نفت بوده‌اند.
ابوالفضل ابوترابی با اشاره به اینکه تاکنون مجلس جلوی این امر را گرفته است و اکنون به صورت چراغ خاموش دوباره این شرکت‌ها اقدام به واسطه‌گری می‌کنند خاطر نشان کرد: واسطه ها پول را از جایگاه دار می‌گیرند و سپس به آنها نفت می‌فروشند، در صورتی که قبلا چنین واسطه ای وجود نداشت.
ابوترابی همچنین با اشاره به مخاطرات این طرح گفت: این عوامل می‌تواند سبب دزدی،پولشویی، تبانی و رانت شود.
وی همچنین افزود: اگر برندینگ ها به صورت هماهنگ اقدام به اخلال در عرضه بکنند باعث فلج شدن سیستم حمل و نقل در کشور خواهد شد و نتیجه آن یک بی نظمی و نارضایتی اجتماعی می‌شود.
همچنین ابوترابی با اشاره به اهمیت موضوع خواستار ورود دستگاههای نظارتی به موضوع شد و افزود: انتظار می‌رود که بازرسی کل کشور و دستگاههای امنیتی و سازمان پدافند غیر عامل به این مسئله ورود کنند.

آخرین خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا