اقتصاد شهر

خبر دژپسند از ادغام های بانکی و عرضه اولیه در بورس

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هیئت دولت با بیان این که ما هم در روش قیمت‌گذاری و هم واگذاری به بخش خصوصی تغییراتی را در آستانه اجرا داریم، اظهار کرد: طی دو هفته آینده شش پالایشگاه دولتی ما با روش جدید در بورس واگذار می‌شود.

این سهام به صورت واحد به واحد عرضه خواهد شد تا توده مردم که پس‌اندازهای خرد دارند نیز بتوانند در این واگذاری‌ها شرکت کنند. دژپسند درباره ادغام برخی از شعب بانکی گفت: در بانک‌های دولتی پدیده ادغام بسیار جدی است و امسال در مجامع همه بانک‌های دولتی، این مسئله به عنوان یک بند، گزارش‌گیری شده و در پایان امسال هم همه بانک‌ها از این منظر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. ما به دنبال آن هستیم که هم ارائه خدمت مثل گذشته انجام شود و از سوی دیگر، شعب بانک‌ها کاهش و بهره‌وری آنان افزایش پیدا کند.
به گزارش ایسنا، وزیر امور اقتصاد و دارایی همچنین با اشاره به تغییر مدیرعامل هپکو و پیگیری‌های دولت در خصوص مشکلات این شرکت اظهار کرد: امروز می‌توان گفت همه مشکلات هپکو حل شده است.

تسنیم

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا