اقتصاد شهر

مصرف بنزین ناگهان ۵۰ درصد زیاد شد

مسئولان می گویند مصرف بنزین در ایران بالاتر از استانداردهای جهانی است و همه ظرفیت های پالایشگاه ها درداخل مصرف می شود.
مسئولان صنعت نفت می گویند اگر روند مصرف بنزین بیشتر از این شود ناگزیر یا بنزین باید وارد یا پالایشگاه های جدید احداث شود.

به گفته آنها مصرف بنزین در ایران بسیار افزایش یافته و همه توان تولید پالایشگاه ها در داخل مصرف می شود.

صدا و سیما

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا