بورس

صعود مجدد بورس به کانال ۴۵۰هزار واحدی

به گزارش اقتصاد شهروند، در معاملات آغازین روز چهارشنبه، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۴هزار واحدی مجددا به کانال ۴۵۰هزار واحدی بازگشت.

در اولین دقایق معاملات بازار سهام روز چهارشنبه، شاخص کل با رشدی ۴۴۰۰ واحدی مجددا به کانال ۴۵۰هزار واحدی بازگشت. این در حالی است که روز دوشنبه بازار با افتی هفت هزار واحدی مواجه شده بود و این موضوع نگرانی در میان معامله‌گران ایجاد کرده بود.

در جریان معاملات اول وقت امروز، سه نماد فملی، کچاد و شتران به ترتیب با ۲۹۶، ۲۴۷ و ۱۹۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و سه نماد ومهان، فروی و وآیند نیز با صفهای خرید چندصد میلیونی همراه بودند.

همچنین نماد فملی که به عنوان اولین عرضه اولیه بهمن ماه وارد بورس شد، به دلیل نوسان ۵۰درصدی بسته شد. رشد شاخص در حالی اتفاق افتاده که اکثر نمادهای گروه خودرویی در محدوده منفی معامله می‌شوند.

تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا