اقتصاد شهر

وزیر نفت: منتظریم برای تخصیص سهمیه بنزین نوروزی به ما اطلاع دهند

به گزارش اقتصاد شهروند، منتظریم برای تخصیص سهمیه بنزین نوروزی به ما اطلاع دهند. اما این موضوع را در دولت مطرح کردم.

بیژن زنگنه، وزیر نفت در جمع خبرنگاراندر حاشیه توسعه نظام مالی در صنعت نفت با بیان اینکه تولید نفت از میادین غرب کارون از سال ۹۲ تا کنون ۵ برابر شده است و با تمام قدرت کار می‌کنیم، گفت: عمده اتکای منابع مالی توسعه این میادین، صندوق توسعه ملی بوده است.

وی افزود: منتظریم برای تخصیص سهمیه بنزین نوروزی به ما اطلاع دهند. اما این موضوع را در دولت مطرح کردم رئیس‌جمهوری دستور دادند که پیشنهادات در این زمینه مطرح شود.
به گفته این مقام مسؤول ما بانک نفت نداریم؛ همه بانک‌های ما بانک نفت هستند.

مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا