بورس

رفع ممنوع‌المعامله بودن دارندگان کد بورسی غیرفعال

به گزارش اقتصاد شهروند، سازمان بورس و اوراق بهادار، شیوه رفع ممنوع‌المعامله بودن دارندگان کد بورسی غیرفعال را اعلام کرد.

سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که به دلیل عدم استفاده طولانی مدت از کد بورسی خود ممنوع‌المعامله شده‌اند، درخواست می‌شود به جای مراجعه حضوری به شرکت‌های کارگزاری یا شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه با انجام مراحل زیر درخواست رفع ممنوع‌المعامله شدن خود را به صورت الکترونیکی ارسال نمایند:

۱. اگر تاکنون سجامی نشده‌اند، به سایت سجام به آدرس https://profilesejam.csdiran.com مراجعه و فرآیند ثبت‌نام را تکمیل نمایند.

۲. به درگاه یکپارچه ذی نفعان شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه به آدرس https://ddn.csdiran.com مراجعه نموده و با انتخاب گزینه میز خدمت الکترونیک، درخواست رفع ممنوع المعامله بودن را ثبت نمایند.

مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا