اقتصاد شهر

پرداخت و دریافت پول در شعب بانک‌ها ممنوع شد

به گزارش اقتصاد شهروند، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: پرداخت و دریافت پول در شعب بانک‌ها ممنوع است.

در تازه‌ترین بخشنامه بانک مرکزی آمده است:
۱- دریافت و پرداخت هرگونه وجه نقد اعم از اسکناس، ایران چک و مسکوک ممنوع است
۲- در روزهای پایانی سال اسکناس نو توزیع نمی‌شود
۳- تعدادی دستگاه خودپرداز فقط برای خدمات الکترونیکی اختصاص یابد
۴- دستگاه‌های خودپرداز ضدعفونی شوند
۵- سقف کارت به کارت هم ۱۰ میلیون تومان است

 

صدا و سیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا