بورس

کرونا برگزاری مجامع شرکت‌های بورسی را مشروط کرد

به گزارش اقتصاد شهروند، دبیر ستاد ملی مبارزه با کرونا در نامه‌ای به رئیس سازمان بورس اعلام کرد مجامع شرکت‌ها با در نظر گرفتن دو شرط می‌تواند برگزار شود.

دبیر ستاد ملی مبارزه با کرونا در نامه‌ای به شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس اعلام کرد مجامع شرکت‌ها با در نظر گرفتن دو شرط می‌تواند برگزار شود.

در این نامه آمده است:
برگزاری مجامع شرکتها تا اطلاع ثانوی با رعایت دو مورد زیر امکانپذیر است:

1- مجامعی که با حضور 50 درصد سهامداران عمده (حداکثر 15 شخص حقیقی و حقوقی) به اضافه یک سهم شکل می‌گیرد.

2- مجامعی که با حضور فیزیکی حداکثر 15 شخص حقیقی و حقوقی رسمیت قانونی دارند.

در این نامه برگزاری مجامعی که تعداد زیادی سهامدار خرد دارند صرفاً با لحاظ موارد فوق از نظر این ستاد بلامانع اعلام و تاکید شده است: دعوت به مجامع به صورت عمومی و بهره گیری از امکانات ویدئو کنفرانس سایت و سایر روش‌های الکترونیکی مجاز می‌باشد.

تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا