اقتصاد شهر

اگر کارت سوخت ندارید این اطلاعیه را بخوانید

مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می توانند از ساعت ۲۴ امشب از طریق سامانه دولت همراه برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کنند.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می توانند از ساعت ۲۴ امشب مورخ هشتم اردیبهشت ماه، با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه و یا کددستوری #۴* به منظور دریافت کارت سوخت تقاضای خود را ثبت کنند.

این اطلاعیه تاکید می کند مالکان خودروهای عمومی، دولتی و مالکان خودروها در استان سیستان و بلوچستان که پیش از این در دفاتر پلیس +۱۰ درخواست خود را ثبت کرده اند، نیاز به مراجعه به سامانه را ندارند و کارت سوخت آنها به نشانی ایشان ارسال خواهد شد.

لازم به یادآوری است مراحل ثبت نام صرفا غیرحضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام می شود.

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا