ضرورت تسریع در تصویب افزایش حق مسکن کارگران
19 نماینده در تذکری به شریعتمداری وزیر تعاون تاکید کردند چرا با گذشت 5 ماه از سال و افزایش بیش از حد اجاره و خرید مسکن، هنوز حق مسکن کارگران افزایش نیافته و پرداخت نمی شود؟

به گزارش خبرنگار اقتصاد شهروند، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس متن تذکر این 19 نماینده که خود یکی از آنهاست را منتشر کرد.
این متن بدین شرح است؛
خلاصه تذکر:
چرا با گذشت 5 ماه از سال و افزایش بیش از حد اجاره و خرید مسکن، هنوز حق مسکن کارگران افزایش نیافته و پرداخت نمی شود؟
متن تذکر:
جناب آقای وزیر آیا میدانید اجاره مسکن در برابر و خرید مسکن هم تبدیل به آرزو برای کارگران شده است؟ کارگران با ماهی ۲ میلیون تومان هم نمیتوانند یک آپارتمان ۵۰ متری اجاره کنند. حق مسکن ۱۰۰ هزار تومانی چه دردی از آنها دوا میکند؟ افزایش حق مسکن کارگران هنوز تصویب نشده و در حد پیشنهاد ۳۰۰ هزار تومانی است ، این همه معطلی افزایش حق مسکن برای چیست و چرا تاکنون اقدامی نشده؟
لذا در خواست افزایش بیشتری مورد مطالبه کارگران است.




عجله نکنید واسه حق مسکن کارگر…کارگر گرسنه باشه یا نه خیلی مهم نیس …مهم اینه بزرگان سیرن