اقتصاد شهر

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی ،رئیس سابق خصوصی‌سازی به حبس محکوم شد

رئیس سابق سازمان خصوصی سازی به ۱۵سال حبس محکوم شد.

به گزارش اقتصادشهروند ،روز گذشته بود که سخنگوی قوه قضائیه از اتمام رسیدگی به پرونده پورسی حسینی رئیس اسبق سازمان خصوصی سازی خبر داد.

پس از اعلام این خبر یک منبع آگاه خبر از صدور حکم حبس برای پوری حسینی داد و گفت : پوری حسینی به ۱۵ سال حبس محکوم شده است.

دادگاه «میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی» رئیس سابق سازمان خصوصی سازی در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی جواهری برگزار شد وی به اتهام اخلال عمومی در نظام تولیدی کشور از طریق واگذاری بنگاه‌های کلان دولتی بدون رعایت تشریفات قانونی و بدون توجه به اجرای سیاست‌های کلان اصل ۴۴ و مقررات مربوطه و کارشناسی غیرمعتبر در دادگاه محاکمه شد. منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا