اقتصاد شهر

کدام کشورها دوست دارند ایران عضو اف‌ای‌تی‌اف نشود ؟

یک اقتصاددان گفت: کشورها و دولت‌های مرتجع منطقه مانند عربستان سعودی،‌اسرائیل و تندروها در آمریکا بسیار دوست دارند تا ما اف ای تی اف را نپذیریم و در نزد جهانیان منزوی شویم.

به گزارش اخبار اقتصادشهر ،مهدی پازوکی در گفتگو  اظهار کرد: به نظر بنده نباید در زمین دشمن بازی کرده و خود را در جهان منزوی کنیم و به همین دلیل باید دنبال منافع ملی ملت ایران باشیم .

استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: دومین نکته ای که باید به آن توجه داشت، مربوط به نظام حکمرانی خوب است در این زمینه ما باید تصمیمات بخردانه و در جهت منافع ملی بگیریم. البته باید توجه داشت که این مساله تنها به عهده قوه مجریه و دولت نیست بلکه مجموعه حکومت یعنی قوای مقننه و قضاییه (که نقش به سزایی در امنیت و ثبات اقتصادی کشور دارد) در کنار قوه مجریه و دولت باید تصمیمات بخردانه، شفاف، منطقی و علمی در چهارچوب منافع ملی بگیرند.

پازوکی بیان کرد:در یک کلام ؛ دولت باید انضباط اقتصادی را در داخل همراه با باز شدن اقتصاد، روابط با کشورهای همسایه، سپس کشورهای اسلامی و در نهایت با جامعه جهانی برقرار کند.امروز رقبای ایران دوست ندارند ما در جهان بدرخشیم نباید در زمین مرتجعین منطقه مثل عربستان سعودی و اسرائیل بازی کنیم . منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا