دولتی ها بجای حل مشکل سقوط بورس فرافکنی می کنند/ دولت روحانی رکورددار تورم در 60 سال اخیر
نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از بی تدبیری دولت در حل مشکل بورس و ضرر و زیان مردم در بازار بورس گفت: دولتی ها بجای حل مشکل سقوط بورس، فرافکنی می کنند.

احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم و حاجیآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اقتصاد شهروند با اشاره به سرمایه گذاری چند میلیون نفر در بورس و ضرر و زیان آنها با بی تدبیری دولت در بورس گفت: متاسفانه دولت با بی تدبیری خود باعث ضرر و زیان مردم شده است.
وی تاکید کرد: بی تدبیری دولت، رئیس جمهور و وزرای مربوطه فقط به بورس ختم نمی شود بلکه در طول این هشت سال شاهد بی تدبیری های متعدد و مکرر دولت روحانی بودیم.
وی با انتقاد از اظهارات اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه از وقوع تورم هزار درصدی در کشور جلوگیری کردیم، گفت: رئیس جمهور و معاونانش در انتهای دولت به جای این مغلطه ها، به ناکارآمدی ها در طول این هشت سال اذعان کنند و بدانند که عامل بدبختی مردم و وضعیت اسفناک کشور بی تدبیریهای آنهاست.
نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مردم از آینده خود ناامید هستند، افزود: متاسفانه با این نحوه مدیریت کشور و بی تدبیری آقایان، مردم ناامید و مستاصل شدند.
مرادی تصریح کرد: اگر دولت روحانی چند سال دیگه ادامه می یافت تورم و گرانی در کشوری به حدی می رسید که می شد گفت این دولت، ونزوئلا را هم روسفید می کرد.
وی با بیان اینکه دولت روحانی در طول هشت سال جز بدبختی مردم دستاوردی نداشته ، تاکید کرد: سقوط بورس، ارز 4200 تومانی، رشد 650 ردصدی قیمت مسکن، صعود 800 درصدی دلار، رکورددار تورم در 60 سال اخیر، رشد اقتصادی نزدیک به صفر بعد از هشت سال، سقوط سرمایه گذاری به مدار منفی شش و فساد در نحوه خصوصی سازیها همه از دستاوردهای دولت روحانی است .



