اقتصاد شهرتیتر امروز

شرکت مخابرات باید ضرر و زیان مشتریان را جبران کند

وزیر ارتباطات گفت: شرکت مخابرات حتماً باید ضرر و زیان مشترکین را جبران کند که سازمان تنظیم مقررات پیگیر این جبران خسارت است.

به گزارش اخبار اقتصادشهر ، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیأت‌دولت در جمع خبرنگاران درباره اختلال اینترنت در روز‌های اخیر، گفت: در هفته اخیر دو حادثه داشتیم که یکی از آن‌ها در مشهد رخ داد و روز شنبه بر اثر قصور یکی از پیمانکاران شرکت مخابرات، بخشی از فیبر‌های نوری مرکز قطع شده بود.

وی افزود: بر اثر این رخداد، ارتباطات چند استان اعم از خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی و کرمان حدود ۴ ساعت دچار اختلال شده بود که با مقصرین احتمالی آن برخورد خواهد شد .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: روز دوشنبه هم یکی از حوضچه‌های شرکت مخابرات ایران در خیابان کارگر دچار آتش‌سوزی شده بود که آن هم منجر به قطع ارتباطات شد .

وی ادامه داد: جلسه‌ای در این خصوص برای بررسی این دو حادثه برگزار شد که علت آن عدم رعایت اصول حرفه‌ای توسط اپراتور‌ها تشخیص داده شد و البته اصول پدافند غیرعامل هم رعایت نشده بود .

زارع‌پور خاطرنشان کرد: مسئول پدافند غیرعامل وزارتخانه مأمور شد تا همه مراکز مخابراتی را بررسی کند و شرکت مخابرات هم حتماً باید ضرر و زیان مشترکین را جبران کند که سازمان تنظیم مقررات پیگیر این جبران خسارت است.   منبع 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا