از میان اخباراقتصاد شهرتیتر امروز

سقف برداشت از خودپرداز بانک‌ها افزایش یافت

طبق مجوز بانک مرکزی به بانک‌ها ، سقف برداشت روزانه از خودپردازها در ایام اربعین ۵۰۰ هزار تومان شد.

به گزارش اخبار اقتصادشهر ، براساس اطلاعیه‌ای که تعدادی از بانک‌های دولتی و خصوصی منتشر کرده اند، با مجوز بانک مرکزی، سقف برداشت روزانه از دستگاه های خودپرداز بانک ها در ایام اربعین ۵۰۰ هزار تومان شد.

در اطلاعیه بانک سپه آمده است: امکان برداشت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز سپه تا سقف ۵ میلیون ریال در هر شبانه روز،از تاریخ هشتم شهریور ماه لغایت پنجم مهرماه سال جاری، بر اساس مجوز بانک مرکزی و برای دارندگان کارت های عابر بانک سپه (درون بانکی) فراهم شده است.منبع

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا