اقتصاد شهر

وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت را ۳۰ تا ۴۰ برابر می‌کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما به دنبال این هستیم تا سرعت اینترنت را در استان‌های مختلف ۳۰ تا ۴۰ برابر بیشتر کنیم.

به گزارش اقتصادشهروند ، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اختلالی کوچک امروز داشتیم که به زودی برطرف میشود. اختلال امروز صبح به علت حمله سایبری نبود.

همچنین تسنیم نوشت: عیسی زارع پور امروز گفت سرعت متوسط اینترنت موبایل حدود ۱۵ مگابایت بر ثانیه است. سرعت اینترنت خانگی هم کمتر است.

او گفت: ما به دنبال این هستیم تا سرعت اینترنت را در استان‌های مختلف ۳۰ تا ۴۰ برابر بیشتر کنیم.

وزیر ارتباطات افزود: از زمانی که طرح فیبر نوری برای کسب و کارها آغاز شده، سرعت ۸۰۰ تا ۹۰۰ مگابایتی به مشتریان داده شده است. امیدواریم سرعت‌های چند صد مگابایت بر ثانیه ارائه کنیم. منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا