وقتی میرسلیم در خلوت آن کار دیگر می کند!
نماینده حاشیه ساز که به آنچه می گوید اعتقادی ندارد با گوشی آیفون دوباره حاشیه ساز شد!

به گزارش اقتصادشهروند ، مصطفی میرسلیم چندی پیش در حمایت بدون منطق پژو 206 را با لندکروز مشابه دانسته بود که موجب عصبانیت مردم شد. بعد از آن طراحان تعطیلی روز شنبه بجای پنجشنبه را متشبه به رژیم اشغالگر اسرائیل کرد که فرزندش پیشتر به جمع منافقین پیوسته بود . وی به عنوان نماینده مجلس بجای ارائه استدلال ، سیاست نخ نما شده ” بگم بگم ” را در پیش گرفت که البته در اجرای آن موفق نشد.
بیشتر بخوانید: دعوای پیرهادی – میرسلیم و تعطیلی روز شنبه!
حالا به فاصله چند روز بعد تصویری رسمی از وی در مجلس شورای اسلامی منتشر شده است که وی را در حال استفاده از گوشی همراه آیفون نشان می دهد! احتمالا از نظر آقای میرسلیم، همه امکانات با کیفیت مانند کفش، گوشی، خودروی خارجی و غیره، فقط برای خودشان آزاد است و صلاح نمیبینند مردم هم از آنها استفاده کنند. او چندروز قبل گفته بود صلاح نمیدانم خودروی خارجی وارد کشور شود!



