تخلیه گندم و برنج از سر گرفته میشود
مدیرکل غله هرمزگان از سلامت کامل سیلوها و انبارهای کالاهای اساسی خبر داد و اعلام کرد تخلیه کشتیهای حامل گندم و برنج به زودی از سر گرفته خواهد شد. از مردم خواسته شده به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی پیگیری کنند.

به گزارش نبض بازار اقتصاد شهروند ، مسعود رمضانپور، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان، ضمن ابراز همدردی با خانوادههای آسیبدیده و قدردانی از تلاش نیروهای امدادی، ضمن اعلام خبر فوق، اطمینان داد که وضعیت سیلوهای گندم، انبارهای کالاهای اساسی و مخازن روغن ملکی و استیجاری تحت نظارت این اداره کل، کاملاً ایمن و مطلوب بوده و هیچ آسیبی به آنها وارد نشده است.
رمضان پور، خبر از آغاز قریبالوقوع تخلیه کشتیهای حامل گندم کیفی و برنج پس از رفع محدودیتهای موقت داد. وی با تاکید بر هماهنگیهای صورت گرفته، به مردم اطمینان داد که جای هیچگونه نگرانی نیست و تامین کالاهای اساسی بدون کم و کاست و بدون هیچ اختلالی ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایسنا به نقل ازمدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان، روند تامین کالاهای اساسی بدون وقفه ادامه دارد.
وی در پایان، ایشان از مردم فهیم استان درخواست کرد تا اخبار را تنها از منابع رسمی پیگیری کرده و از توجه به شایعات بیپایه و اساس که موجب تشویش اذهان عمومی میشود، اجتناب ورزند. منبع



