اقتصاد شهر

پرداخت حقوق کارکنان دولت براساس عملکرد

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از آغاز آزمایشی پرداخت حقوق در سه دستگاه دولتی مبتنی بر عملکرد خبر داد.

به گزارش اقتصاد شهروند ، علاالدین رفیع زاده رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره دستور اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر پرداخت حقوق مبتنی بر عملکرد و نقش سازمان بهره‌وری توضیح داد: «یکی از محورهای اصلی برنامه اصلاح نظام اداری، پرداخت مبتنی بر عملکرد است، در همین راستا، با تأکید رئیس‌جمهور،(پرداخت) سه دستگاه به‌صورت پایلوت آغاز شده است و کارگروهی برای تسریع تصمیم‌گیری‌ها و اجرایی شدن این سیاست تشکیل شده است.» منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا