اقتصاد شهر

۱۷ بانک برای تخصیص اعتبار به سیل‌زدگان داوطلب شدند

پورمحمدی گفت: ۱۷ بانک برای تخصیص منابع مالی از داخل بانک داوطلب شدند تا بتوانند مناطق سیل‌زده را بازسازی کنند.
حمید  پورمحمدی، معاون اقتصادی رئیس سازمان برنامه و بودجه در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان مدیران عامل بانک‌ها برای تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای نوسازی و بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل با استفاده از منابع داخلی بانک‌ها اظهار کرد: باتوجه به اعمال تحریم‌ها و فشار منابع مالی، مدیران عامل بانک‌ها با توجه به تأکید مقام‌های اجرایی توانستند منابعی را برای بازسازی و نوسازی اختصاص دهند.

وی افزود: تاکنون ۱۷ بانک از بانک‌های خصوصی و دولتی برای تخصیص منابع مالی از داخل بانک داوطلب شدند تا بتوانند مناطق سیل‌زده را بازسازی کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا