تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024

اخبار ویژه

22
اشنایی با یاسر جلالی ؛ دستیار ویژه سازمان تبلیغات اسلامی

یاسر جلالی کیست و در چه شرکت هایی سمت دارد ؟

  • کد خبر : 57808
  • 16 آبان 1400 - 11:20
یاسر جلالی کیست و در چه شرکت هایی سمت دارد ؟

مهندس سید یاسر جلالی، دستیار ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی است. ایشان هفتم مهر سال نود و هفت به این سمت منصوب شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، از سید یاسر جلالی خواسته بود که به عنوان دستیارش، در حوزه رصد و برنامه ریزی مقابله هوشمندانه با تهاجمات فکری و تبلیغی دشمن، همکاری کند.

مهندس سید یاسر جلالی ، تیر ماه ۱۴۰۰ ، طرح جنجالی صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی  که در پاییز ۱۴۰۰ در کمیسیون های مجلس در حال بررسی است را در جهت توسعه کشور دانسته است. او در گفت و گو با خبرگزاری  مهر گفته بود که بحث و بررسی مجلسیان روی اشکالات طرح صیانت از حقوق از کاربران که مربوط به اسفند ۱۳۹۹ است، وقت تلف کردن است.

یاسر جلالی در شرکت هایی چون: سروش دیتا، نوین رسانه سپهر، توسعه  آفرینان سینمای  نوین، شرکت رایمون مدیا، شرکت سفیر نوآوران امید، موسسه تبیان و جام جام؛ شرکت پردیس شریف سروش نیز عضو هیات مدیره و بعضا از هیات موسسان بوده است که در این گزارش از اقتصادشهروند به مرور آن پرداخته ایم.

با ما همراه باشید.

آشنایی با یاسر جلالی سازمان تبلیغات

( تصویر بالا با عنوان “قحط الرجالی در مملکت و جولان مدیران رسانه ای چند شغله” بارها در رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی بازنشر شده است )

یاسر جلالی در شرکت سروش دیتا رسانه ملی

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۳۳۱ مورخ نوزدهم خرداد سال نود و هفت، یاسر جلالی به عضویت در هیات مدیره شرکت سروش دیتا منصوب شد. ایشان را، غلامرضا نوری حفظ آباد به نمایندگی از صندوق بازنشستگی صدا و سیما، سید میثم سید صالحی به نمایندگی شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی سیما پرواز جام جم و مجید خضری به سمت مدیرعامل، همراهی کردند.

یاسر جلالی در شرکت سروش دیتا رسانه ملی

در واقع سید یاسر جلالی از سال نود و هفت به عنوان عضو هیات مدیره شرکت سروش دیتا، صاحب امتیاز پیام رسان سروش رسانه ملی، فعالیت دارد.

یاسر جلالی در شرکت  نوین رسانه سپهر

یاسر جلالی در شرکت  نوین رسانه سپهر تصویر نیز عضو هیات مدیره است. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۸۰۴ مورخ سی دی ماه سال نود و هشت، یاسر جلالی به سمت رئیس هیات مدیره شرکت نوین رسانه سپهر منصوب شدو. ایشان را محمد شجاعیان زنجانی به سمت نایب رئیس هیات مدیره و محمد سعید جیاری به  سمت مدیرعامل  همراهی کردند .

صاحب امتیاز 90 اقتصادی در شرکت  نوین رسانه سپهر

شرکت نوین رسانه سپهر تصویر،  طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۴۸۹ مورخ اول دی ماه سال نود و هفت در تهران تاسیس شد و موضوع این شرکت، تولید محتوا در کلیه قالبها، خرید و فروش تبادل تولیدات رسانه ای وانتشار رسانه های عمومی، تخصصی، اختصاصی و یا نشریان داخلی اعم از مکتوب و الکترونیک اعلام  گردید.

یاسر جلالی ، به عنوان هیات موسس و رئیس هیات مدیره معرفی شد و محمد شجاعیان زنجانی نیز به سمت مدیرعامل منصوب شد. سرمایه این مجموعه ۱ میلیون تومان اعلام  گردید.

این شرکت یکی از شرکت هایی است که دستیار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دهه نود شمسی، تاسیس و در آن فعالیت دارد.

محمد شجاعیان زنجانی مدیرعامل

شرکت توسعه آفرینان سینمای نوین

از دیگر شرکت هایی که شاهد نقش آفرینی یاسر جلالی به عنوان عضو هیات مدیره در دهه نود شمسی هستیم، شرکت توسعه آفرینان سینمای نوین است. این شرکت با شماره ثبت ۴۹۲۵۶۶ در تهران  تاسیس شده است و بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۲۱۷۱۰ مورخ ششم مهر ماه سال نود و هشت، همان طورکه در عکس زیر مشاهده میکنید، یاسر جلالی را به عنوان عضو هیات مدیره منصوب کرد.

یاسر جلالی در شرکت توسعه آفرینان سینمای نوین، با مجوز مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نایب رئیس هیات مدیره شد. ایشان را در این شرکت، محمد رضا تاجدین به سمت رئیس هیات مدیره و محمد توکلی بنیزی به سمت مدیرعامل همراهی می کردند.

یاسر جلالی در آفرینان سینمای نوین

شرکت توسعه آفرینان سینمای نوین، در سال ۹۸، برند  فیلمگردی را همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ثبت کرد. این برند در طبقه ۹ و ۳۵ و ۴۲ توسط اداره ثبت علائم تجاری قوه قضاییه ثبت شده و مالکیت آن تا ۸ آبان سال ۱۴۰۸ شمسی در اختیار شرکتی است که سید یاسر جلالی ، از اعضای هیات مدیره آن معرفی گردید.

یاسر جلالی در فیلمگردی

یاسر جلالی در شرکت رایمون مدیا

سید یاسر جلالی در شرکت رایمون مدیا نیز به عنوان عضو هیات مدیره منصوب شده بود. بر اساس روزنامه رسمی مورخ پنجم خرداد سال نود و هشت و شماره ۲۱۶۱۲، شرکت  توسعه ارتباطات جامع مبین به نمایندگی یاسر جلالی ، رئیس هیات مدیره موسسه رایمون مدیا به مدت ۲ سال شد.

یاسر جلالی را در این شرکت، سید مهدی سادات حیات شاهی به سمت نایب رئیس هیات مدیره به نمایندگی از موسسه توسعه فناوری نخبگان، شرکت گسترش  الکترونیک مبین ایران به نمایندگی سید مهدی جوادی به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره همراهی کرده بود.

یاسر جلالی در شرکت رایمون مدیا

شرکت رایمون مدیا، سال ۹۴ تاسیس شد. موضوع شرکت، مطالعه، طراحی، مشاوره، انتقال تکنولوژی، کارشناسی فنی واقتصادی، تهیه مشخصات فنی، ایجاد و احداث واحدهای تولیدی و صنایع مربوطه، نصب و راه اندازی، نظارت، بهره برداری، تعمیر و نگهداری، تولید، ساخت و پشتیبانی، مدیریت پیمان، مدیریت پروژه، تأمین مواد و مصالح، تأمین نیروی انسانی متخصص شرکت خود، انجام خدمات پیمانکاری، اجرائی و عملیات فنی و مهندسی، انجام کلیه کارهای ساختمانی تخصصی، خریدوفروش و واردات و صادرات کالاهای مجاز بازرگانی، خدمات فنی و مهندسی در زمینه تصویرسازی رایانه ای و صنایع ذیربط و هرگونه فعالیت مربوط به تأمین و تولید و تجمیع محتوی (در صورت ضرورت قانونی انجام موضوعات پس از اخذ مجوز های لازم) اعلام گردید.

سرمایه شرکت رایمون مدیا ۷۵ میلیارد ریال تعیین شد و شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران به نمایندگی مجید زاهدی، توسعه فناوری نخبگان به نمایندگی مهراب روح بخش و احمدرضا حسینقلی نوری به سمت مدیرعامل به عنوان هیات موسسان معرفی شدند.

 شرکت سفیر نوآوران امید

از دیگر شرکت های اقماری که یاسر جلالی در دهه نود شمسی در آن ها نقش آفرینی داشت، شرکت سفیر نوآوران امید است. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۵۴۹ مورخ سیزدهم اسفند سال نود و هفت، سید رضا کاظمی به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل، یاسر جلالی به سمت رئیس هیات مدیره و حمید رضا جعفریان به سمت نایب رئیس هیات مدیره منصوب شدند.

سفیر نوآوران امید

یاسر جلالی و همکاران، شرکت سفیر نوآوران امید را در سال ۱۳۹۴ تاسیس کرده بودند. موضوع شرکت، طیف گسترده  ای از موضوعات را شامل مشاوره و انتقال فناوری، بازاریابی مجاز غیر هرمی، تسهیل کارایی سازمان ها و تصب سیستم مدیریت ارتباطات مشتریان و اتوماسیون انبار تا برگزاری همایش و کارگاه و جشنواره در داخل و خارج از کشور را شامل می شد.

موسسان شرکت سفیر نوآوران امید به شرح زیر بود:

  • سید رضا کاظمی به سمت مدیرعامل و عضو  هیات مدیره
  • یاسر جلالی به سمت رئیس هیات مدیره
  • محمد توکلی بنیزی به سمت نایب رئیس هیات مدیره

 رضا کاظمی سمت مدیرعامل

یاسر جلالی در موسسه تبیان

از دیگر موسساتی که در دهه نود، با حضور سید یاسر جلالی همراه شده بود، موسسه فرهنگی هنری تبیان نور از موسسات زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی است که ایشان در اسفند سال ۹۷ به عنوان عضو هیات  مدیره این موسسه منصوب شد.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۵۴۸، ایشان تا اسفند ۱۴۰۲ شمسی عضو هیات مدیره موسسه  تبیان است. اعضا هیات مدیره این موسسه: علی عسگری، محمد شریف خانی، مجتبی حمیدیان، میثم غلامی خلیل آباد، مسعود فیاضی، کمیل خجسته باقر زاده، یاسر جلالی است. شماری از چهره های مطرح مرتبط با رسانه ملی در این موسسه عضو هیات مدیره هستند.

حتما بخوانید : آقازاده های منصوب رییس جدید سازمان تبلیغات در تبیان

یاسر جلالی در موسسه تبیان

علی عسگری  که همکار یاسر جلالی در موسسه تبیان است، در موسسه بنیاد امام رضا، موسسه بنیاد اندیشه اسلامی، خبرگزاری مهر، موسسه نشر شهر، موسسه سپهر مجازی ایرانیان نیز در یک دهه اخیر، سابقه عضویت در هیات مدیره دارد. فرید الدین حداد عادل نیز در موسسه خبرگزاری مهر، همکار علی عسگری بود.

موسسه جام جم برتر برنا

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۴۰۹ مورخ بیست و یکم شهریور ماه سال نود و هفت، یاسر جلالی به عضویت در هیات مدیره موسسه جام جم برتر برنا منصوب شد. ایشان را علی رضا علی میرزایی به سمت  مدیرعامل، سید علیرضا شریفی ، عضو و رئیس هیات مدیره، غلامرضا نوری حفظ آباد به سمت عضو و نایب رئیس هیات مدیره، مهدی عرفایی به سمت عضو هیات مدیره همراهی کردند.

جام جم برتر برنا یاسر جلالی

شرکت همه کاره پردیس شریف سروش

یاسر جلالی در سال نود و شش، شرکتی را تاسیس می کند با اقامتگاه قانونی در کریم خان زند با سرمایه ۱۰۰ میلیون ریال. موضوع این شرکت عبارت است از:

وضوع: خدمات مطالعه، پژوهش، طراحی، مشاوره و انتقال تکنولوژی در زمینه مدیریت راهبردی، کنترل و گزارش دهی؛ برنامه ریزی منابع انسانی؛ ارزیابی غیرهرمی، غیرالکترونیکی و غیرشبکه ای؛ ارائه خدمات مدیریتی، مشاوره و طراحی در خصوص نظام های مدیریتی، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، بهینه سازی فرآیندها، بازاریابی مجاز (غیرهرمی) در زمینه موضوع فعالیت شرکت جهت تسهیل و افزایش کارایی سازمان ها؛ خدمات در خصوص سیستم های یکپارچه سازمانی، سیستم مدیریت ارتباط مشتریان، اتوماسیون انبار، شبکه توزیع کالا و محصولات؛ اطلاع رسانی، آموزش و توانمندسازی در زمینه موضوع فعالیت شرکت، توسعه خدمات نوین فنی، استراتژی، معماری سازمانی، دانش فنی، متدلوژی و فرآیندهای عملیاتی برای توسعه مقیاس و موفقیت شرکت ها، برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی در حوزه موضوع اصلی فعالیت شرکت پس از اخذ مجوزات لازم، شرکت در نمایشگاه ها و جشنواره های داخلی و خارجی، ایجاد شعب و نمایندگی در داخل و خارج از کشور در زمینه موضوع فعالیت شرکت، سرمایه گذاری و مشارکت در سایر شرکت ها با موضوع فعالیت مشابه از طریق تعهد سهام شرکت های جدید و یا خرید و تعهد سهام شرکت های موجود و مشاوره سرمایه گذاری، افتتاح حساب های بانکی و اخذ وام و تسهیلات و اعتبارات از کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری دولتی و خصوصی داخلی یا خارجی برای شرکت، شرکت در مناقصات، پیمان ها و مزایدات دولتی و خصوصی و عقد قرارداد با سازمان ها، نهادها، ادارات و شرکت ها و موسسات دولتی و غیردولتی در زمینه موضوع فعالیت شرکت، انجام فعالیت های مجاز تجاری و بازرگانی، خرید و فروش کالاها و خدمات مجاز، اخذ و اعطای نمایندگی، عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه موضوع فعالیت شرکت ،درصورت لزوم پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط.

پردیس شریف سروش یاسر جلالی

برخی از شرکت هایی که یاسر جلالی در دهه نود شمسی ثبت کرده  است، تقریبا موضوعی شبیه این شرکت همه کاره داشت.

هیات موسسان این شرکت همه کاره به شرح زیر معرفی گردید:

  • بنیامین عبدالهی به سمت مدیرعامل
  • یاسر جلالی به سمت رئیس هیات مدیره
  • محمد سعید جباری به سمت نایب رئیس هیات مدیره

یاسر جلالی در شرکت محدود موج یک اطلس

از دیگر شرکت های اقماری سید یاسر جلالی ، شرکت موج یک اطلس است که سال نود و شش تاسیس شد. موضوع این شرکت، متمرکز روی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، برگزاری نمایشگاه و همایش و فعالیت های بازرگانی و صادرات و واردات کالاهای مجاز اعلام گردید. اقامتگاه این شرکت، شهرک غرب تهران و سرمایه اولیه نیز ۱ میلیون ریال معین شد.

موج یک اطلس

بهرام شاه محمدی، حسن قاسم زاده، یاسر  جلالی ، محمد شجاعیان زنجانی  از اعضا موسسان معرفی شدند. یاسر جلالی در این شرکت نیز رئیس هیات مدیره برای مدت نامحدود تعیین گردید.

 شرکت داده سامانه فن آوا

سید یاسر جلالی بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۲۰۸۱۴ مورخ اول شهریور ماه سال نود و پنج، در شرکت داده سامانه فن آوا (سهامی خاص)، عضو هیات مدیره شد. ایشان را حسین محمود زاده به نمایندگی از شرکت گروه فن آوا (سهامی عام)، امین کلاهدوزان به نمایندگی از شرکت فن آوا سیستم و امیر  نظیری به سمت  مدیرعامل همراهی می کردند. سید یاسر جلالی در این شرکت، نمایندگی شرکت مشاوره فن آوا بود.

سامانه فن آوا یاسر جلالی

شرکت گروه فن آوا یکی از شرکت های سهامی عام در بورس ایران است. این اگهی نشان می دهد که دستیار ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با گروه فن آوا نیز در ارتباط است.

درباره گروه فن آوا

همان طور که  گفتیم، یاسر جلالی قصه ما، در یکی از شرکت های اقماری گروه فن آوا، عضو هیات مدیره است. شرکت گروه فن آوا با نماد فن آوا، یکی از سهام گروه رایانه و فعالیت های وابسته در بازار پایه زرد فرابورس ایران است. ۱۸۰۰ میلیارد تومان در پاییز ۱۴۰۰ شمسی، ارزش بازاری این شرکت اعلام شد.

گروه فن آوا بورس

شرکت فناوران طلوع شبکه، شرکت خدمات ارتباطی رایتل ، شرکت سرمایه  گذاری آتیه صبا و شرکت صندوق بازنشستگی کشوری از سهامداران عمده فن آوا هستند.

دقت کنید که بر اساس جلسه هیات مدیره گروه فن آوا مورخ اول شهریور ماه سال ۱۴۰۰، افراد زیر، عضو هیات مدیره هستند:

  • شرکت سرمایه گذاری اتیه صبا (نماینده: ابوالفضل اله قلی زاده)
  • فناوران طلوع شبکه (نماینده: علی اصغر قائمی)
  • سرمایه گذاران صدر آرین (نماینده: سید محمد مهدی بهشتی نژاد)
  • رشد پایدار ایرانیان (حمید رضا نائینی)
  • خدمات ارتباطی رای تل (نماینده: احسان متولیان)

دکتر حمیدرضا نائینی ، مدیرعامل فن آوا احتمالا از همکاران یاسر جلالی است.

یاسر جلالی در شرکت رواق پرتو آینه

از دیگر شرکت های سید یاسر جلالی که در این گفتار عصرشهروند معرفی می کنیم، شرکت رواق پرتو آینه است. این شرکت در سال ۹۵ تاسیس شد. سرمایه اولیه ۱۰۰ میلیون ریال و اقامتگاه قانونی نیز خیابان انقلاب اعلام گردید. موضوع این شرکت که به نوعی بازوی فرهنگی فعالیت های یاسر جلالی و همکاران محسوب می شود عبارت بود از:

طراحی و ارائه خدمات پژوهش، ارزیابی، مشاوره و اجرا در زمینه برنامه ریزی منابع، ارائه خدمات مدیریتی، مشاوره و طراحی در خصوص نظام های مدیریتی، مدیریت راهبردی، فرهنگ سازمانی و دیگر حوزه های مرتبط با سازمان های فرهنگی و رسانه ای، توسعه خدمات نوین فنی، دانش افزایی و طراحی سیستم های مدیریت بهینه منابع نیروی انسانی در زمینه موضوع فعالیت شرکت، برگزاری همایش، جشنواره ها و سمینارهای تخصصی در حوزه موضوع اصلی فعالیت کشور پس از اخذ مجوزات لازم، شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه های داخلی و خارجی، عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه موضوع فعالیت شرکت.

رواق پرتو آینه جلالی یاسر

یاسر جلالی به سمت رئیس هیات مدیره، محمد صادق باطنی به سمت  مدیرعامل، محمد توکلی بنیزی به سمت نایب رئیس هیات مدیره ،چهره های نام آشنایی هستند که یاسر جلالی با آن ها در دهه نود شمسی در کسب  و کارهای مختلفی شریک و همکار بوده است.

 شرکت نگاه نوین سفیر فیلم

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۴۵۲ مورخ چهارم خرداد سال  نود و چهار، موسسه غیر تجاری نگاه نوین سفیر فیلم تاسیس می شود. موضوع این شرکت آقای سید یاسر جلالی ، تولید فیلم های کوتاه مت ۳۵ و ۱۶ میلیمتری و فیلم های ویدیویی در زمینه های  مستند، آموزشی، داستانی، سریال تلویزیونی با توجه به مثررات و سیاست های اجرایی اعلام شد. مرکز موسسه در جنب سینما استقلال اعلام شد و سرمایه نیز ۵۰۰ میلیون ریال.

مجتبی حمیدیان به سمت مدیرعامل و عضو هیات  مدیره، یاسر  جلالی به سمت رئیس هیات مدیره و سید مهدی کرباسی به سمت نایب رئیس هیات مدیره در این شرکت سینمایی که بازوی فعالیت های سینمایی یاسر جلالی است، هیات موسس را تشکیل دادند.

سفیر فیلم

سید میثم صالحی از دوستان یاسر جلالی

سید میثم سید صالحی، مدیر پیام رسان سروش از شبکه های اجتماعی وابسته به سازمان صدا و سیما است. ایشان مدیرعامل موسسه جام جم شد. شهریور نود و هفت بودکه سید میثم سید صالحی به مدیرعاملی موسسه جام جم منصوب شد.

سید میثم سید صالحی که از دوستان و همکاران مهندس سید یاسر جلالی است، سابقه همکاری با پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی داشته و در برنامه صفر و یک که با همکاری مرکز مطالعات فضای  مجازی پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی تولید شده بود، حضور یافت.

مخاطب گرامی

اگر نظر و دیدگاهی درباره تجارب و فعالیت های تجاری و فرهنگی و هنری یاسر جلالی ، دستیار ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=57808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. قحط الرجال نیست دولت ومسئولین هستند که باوجود این همه جوان تحصیل کرده بیکار ، اجازه میدهند یک فرد درچندین شرکت وموسسه عضوباشد چرا ؟ به این میگن عدالت درجمهوری اسلامی! ظاهرا هیچکس اعتقاد به آخرت وکیفر الهی ندارد. انشاالله خداوند به زودی کیفر این مسئولین را بدهد.

  2. نقطه چین بر این مملکت بی صاحب و سالار

  3. با سلام و احترام
    خواستم تشکر ویژه داشته باشم از ایشان که به تنهایی جور ۱۶ نفر را می کشند.

    و یقینا اینها که شما فرمودید بخش ثبت شده سمت های ایشان است.الله اعلم

    بنده با فوق لیسانس رشته حقوق برای ایشان و رفقای ایشان کف می زنیم و تشویقشان می کنیم.

    این آقایان بدانند و آگاه باشند که به یقین در قیامت برخوردی که با آقازاده های (به قول خودشان اونوری) می شود، نمی شود.

    و این طیف که با ظاهری مذهبی و به نمایندگی از قومی که صدها هزار شهید داده اند سکان دار بسیاری از جایگاه ها شده اند، به اشد مجازات خواهند رسید.

    و آن روز دیگر روز ملاحظات و مصلحت اندیشی و چشم پوشی و…. نخواهد بود.

    و من یعمل مثقال ذره شرا یره….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن