آخرین خبرها از انفجار در بندر شهید رجایی
مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان از وقوع انفجار در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

به گزارش اقتصاد شهروند ، دقایقی پیش صدای انفجار مهیبی در بندرعباس شنیده شد و هماکنون دود غلیظی در نزدیکی اسکله شهید رجایی دیده می شود. گفته میشود بسیاری از شیشه ساختمانهای بندر شهید رجایی فرو ریخته است. مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: این موضوع در دست پیگیری است.
همچنین مکی زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: انفجار در بخشی از اسکله بندرشهید رجایی رخ داده و در حال اطفای حریق هستیم. منبع
سازمان بنادر: اطفای حریق با همه امکانات در حال انجام است
سازمان بنادر و دریانوردی در پی وقوع حادثه انفجار در بندر شهید رجایی هرمزگان با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: پیش از ظهر امروز، انفجاری در یکی از ترمینالهای اختصاصی بندر شهید رجایی در بندرعباس رخ داد که منجر به آتش سوزی و وارد آمدن خسارتی به محل حادثه و ساختمانهای اطراف شد.
بلافاصله پس از وقوع حادثه، تیمهای تخصصی سازمان بنادر و دریانوردی مستقر در بندر و همچنین نیروهای ایمنی و امدادی و آتش نشانی منطقه در محل حاضر شدند و اقدامات مهار و کنترل آتش در حال انجام است.
علت دقیق حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است و نتایج بررسیها به صورت رسمی از مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی خواهد شد. منبع
برگزاری نشست ویژه ستاد مدیریت بحران بندرعباس با حضور پزشکیان
در پی وقوع حادثه انفجار در بندر شهید رجایی، نشست ویژه ستاد مدیریت بحران بندرعباس با حضور رئیس جمهوری و وزیر کشور در حال برگزاری است.
مسعود پزشکیان رئیس جمهوری پس از بازدید میدانی از محل حادثه و بررسی وضعیت امدادرسانی، در این نشست حاضر شد تا روند اقدامات انجامشده و برنامهریزیهای آتی برای کنترل بحران و حمایت از آسیبدیدگان بررسی شود.
در این جلسه که با حضور اعضای استانی و مسئولان مرتبط تشکیل شده، آخرین گزارشهای مربوط به امدادرسانی، مهار حادثه و رسیدگی به مصدومان ارائه شد و راهکارهای تسریع در کمکرسانی مورد بحث قرار گرفت.
این نشست ویژه نشاندهنده عزم جدی دولت برای مدیریت بحران و حمایت فوری از آسیبدیدگان و همچنین هماهنگی بیشتر میان دستگاههای اجرایی و امدادی برای بازگشت سریع آرامش به منطقه است. منبع
خبر در حال تکمیل است…



