
حجتالاسلام و المسلمین جواد نیکبین نماینده کاشمر، خلیل آباد، براسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد شهروند با بیان اینکه عامل اصلی ضرر و زیان مردم در بورس، بی تدبیری مسئولین دولتی بخصوص مسئولین اقتصادی دولت است، افزود: متاسفانه دولت باعث شد تا مردم اعتماد خود را به سرمایه گذاری در بورس از دست بدهند.
وی با اشاره به نگاه غربگرایانه دولت روحانی گفت: دولت آقای روحانی بجای توجه به ظرفیت های داخل و بهره وری از استعدادها و امکانات داخل، فقط به غرب توجه داشت و بد عهدیهای غربی ها مشکلات زیادی برای کشور و دولت ایجاد کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از شیوه مذاکرات هستهای دولت، گفت: مسئولین تیم مذاکرات که در حال حاضر در وین در حال مذاکرات هستند در تلاش هستند تا ناکام ماندن هشت ساله دولت روحانی را به نوعی به برجام ربط دهند و میخواهند با ایجاد دو قطبی در کشور بگویند ما خواهان صلح و مذاکره هستیم اما عدهای مخالف مذاکره و به دنبال جنگ هستند.
حجت الاسلام نیک بین افزود: آقایان به جای حل مشکلات کشور و توجه به داخل به غرب روی آوردند. دست و پا زدن آقایان در وین و تلاش برای به نتیجه رساندن مذاکرات به نوعی برای رأی جمع کردن در انتخابات ریاست جمهوری است اما مردم هوشیارتر از این حرفها هستند.
وی با تاکید بر اینکه دولت روحانی در طول هشت سال گذشته فقط به فکر مذاکره با غرب بود، اظهار داشت: اگر این دولت فرصت هشت ساله را از دست نمیداد و به توان و ظرفیت داخل توجه میکرد امروز شاهد صفهای طولانی مرغ و روغن در کشور نبودیم.
نماینده کاشمر، خلیل آباد، براسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: ضعف مدیریت دولت روحانی مشهود است و متأسفانه در طول هشت سال گذشته فرصتهای زیادی را از دست داده است.
وی گفت: برخی از مسئولین دولت روزشماری میکنند تا مدت زمان باقیمانده عمر دولت به پایان برسد و آنها با رهایی از مسئولیت خود را از این بدبختی که به وجود آوردهاند نجات دهند.



