آیا بورس به مدار منفی بازمی گردد؟!
در معاملات هفته گذشته بازارهای داخلی با ثبات نسبی همراه بودند؛ البته که در این بین دوباره عملکرد ضعیف بورس تو ذوق سهامداران زد و همچنان ترس از ریزشهایی مشابه سال ۹۹ در خاطر سرمایه گذاران آنها را از بازگشت به بورس بر حذر میدارد.

به گزارش اخبار بورس اقتصادشهروند ، شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفتهای که گذشت با کاهش۱.۱۳ درصدی و شاخص کل هم وزن با بازدهی منفی ۱.۱۶ درصدی بدترین عملکرد هفتگی را به خود اختصاص دادند .
بازدهی منفی هفته گذشته بورس همراه با کاهش شدید ارزش معاملات خرد و بازگشت آن به سطوح زیر ۴ هزار میلیارد تومان همراه بود که منجر به تداوم شرایط رکودی در بورس شد .
بازدهی سکه نیز در هفته گذشته تحت تاثیر ثبات دلار با رشد ۰.۳ درصدی همراه بود و شرایط رکودی در این بازار نیز ادامه یافت.
بازار کریپتو اما در هفته گذشته با روند نزولی در بسیاری از آلت کوینها همراه بود و با اینکه این کوینها بعضاً با ریزش بیش از ۸۰ درصدی مواجه شدهاند اما همچنان روند منفی آنها ادامه دارد و سرمایه خریداران را پودر میکنند. منبع



