اقتصاد شهر
از اردیبهشت ماه کارت سوخت خود را همراه داشته باشید
از اردیبهشت ماه کارتهای سوخت از جایگاه های بنزین جمع آوری خواهد شد.

به گزارش اقتصادشهروند ، در حالی که چهارشنبه 24 فروردین رئیس صنف جایگاهداران کشور از جمع آوری کارت سوخت از پمپ های بنزین خبر داده و با آن مخالفت کرده بود (اینجا بخوانید ) که یک روز بعد صادقی مدیر هوشمند سامانه سوخت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی جمع آوری کارتهای سوخت آزاد را از جایگاه های بنزین تکذیب کرد اما توضیح داد از اردیبهشت ماه به ازای هر سکوی سوخت در هر جایگاه ، یک کارت سوخت باقی خواهد ماند!
این سخنان با توجه سابقه موضع گیری مسئولان معنایی جز حذف تدریجی کارت سوخت از جایگاه های سوخت ندارد. به این ترتیب از اردیبهشت ماه در جایگاه های سوخت و پمپ های بنزین با معطلی و صف مواجه خواهیم بود.



