اخبار خودرو

این خودروی لوکس ۹۰۰ میلیون تومان گران شد

بررسی قیمت‌ها در میان خودرو‌های لاکچری، از وجود خودروی ۹.۵ میلیارد تومانی در بازار تهران حکایت دارد.

به گزارش اخبار خودرو اقتصادشهروند ، نگاهی به آگهی های فروش نشان می دهد که خودرو بی‌ام‌و سری ۷‌ ۷۳۰li در حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این خودرو در طول یک ماه گذشته در حدود ۹۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است. یعنی از ۸ میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان به ۹ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

از سوی دیگر، در میان خودروهای گران بازار، خودرو بی‌ام‌و سری ۵ سدان‌ ۵۳۰i  مدل ۲۰۱۸ در بازار ۶ میلیارد تومان قیمت دارد. این خودرو در طول یک ماه گذشته افزایش ۲۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

در این میان، خودرو بنز جزو گران‌های بازار خودرو است که بنز کلاس E‌ E۲۰۰  مدل ۲۰۱۸ با قیمت ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیارد تومان به فروش می‌رود. این خودرو از رشد ۲۵۰ میلیون تومانی در طول یک ماه برخوردار بوده است.

تویوتا راوفور دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ نیز با قیمت ۳ میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان در بازار دیده می‌شود. منبع

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. علی علیان : بخدا ما قشر متوسط و یا ضعیف وقتی این قیمتها و افزایش قیمتها… گفت:

    بخدا ما قشر متوسط و یا ضعیف وقتی این قیمتها و افزایش قیمتها را می بینیم آنقدر از خودمان نا امید می شویم که حد ندارد . و سوالی که برایمان پیش می آید این است که چه کسانی توان خرید اینها را دارند و از کجا آورده اند؟ چرا نام عده ای که در سال بالای 100 هزار دلار درآمد دارند را دولت بطور عمومی در روزنامه ها اعلام نمی کند تا مردم غارتگران را بشناسند . آیا واقعا این قیمتها و تورم کنونی در مملکت برازنده کشور اسلامی است؟ چرا حکومت نمی تواند امور را بدرستی اداره کند؟ اگر نمی توانند اداره کنند چرا پست و مقام خود را رها نمی کنند تا متخصصین بر سر کار بیایند و کشور را بهتر اداره کنند. چرا دشمنی با دنیا تمام نمی شود؟ چرا بخاطر ایده اشان حاضرند کمر مومنین بشکند در زیر بار گرانی ولی مسئولین دست از ایده هایشان بر نمی دارند؟ آیا مسئولین پاسخ خداوند را می توانند بدهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا