از میان اخبار

بانک‌های تهران چهارشنبه تعطیل است

بانک‌های تهران در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۴ به دلیل گرمای شدید و صرفه‌جویی در مصرف آب و برق تعطیل شدند. شعب کشیک برخی بانک‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ فعال خواهند بود.

به گزارش اقتصاد شهروند ، شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: حسب اطلاعیه استانداری استان تهران مبنی بر تعطیلی کلیه دستگاه های اجرایی این استان، در روز چهارشنبه (پانزدهم مردادماه ۱۴۰۴) در پی تداوم گرمای شدید و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، بانک های عضو این شورا در استان تهران، در تاریخ مذکور، تعطیل می باشند.

در عین حال، شعب کشیک بانک ها که اسامی آنها در وبسایت اطلاع رسانی هر بانک اعلام می گردد، به همراه واحدهای فنی و پشتیبان ستادی، از ساعت ٨ الی ۱۲ به منظور خدمت رسانی به امور ضروری مشتریان دایر می باشند. نحوه فعالیت بانک ها در سایر استان ها بنا به تصمیم استانداری های متبوع است. از مشتریان گرامی بانک ها انتظار می رود، حتی المقدور از خدمات غیر حضوری و برخط بانک ها استفاده نمایند.   منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا