بسته شدن درب های ایران خودرو بر روی مردم
در حالی که از صبح دیروز ایران خودرو مثل دیگر مشاغل، باید کار خود را آغاز می کرد اما از همان دقایق اولیه صبح، از ورود مردم به داخل این شرکت خودرو سازی ممانعت به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار عصر شهروند، دیروز شنبه برخی از مشاغل پس از تعطیلی حدود یک ماهه، کار خود را در سال جدید آغاز کردند.
در همین راستا ایران خودرو نیز مثل دیگر ادارات و مشاغل باید کار خود را آغاز می کرد. اما وقتی مردم به این شرکت خودروسازی واقع در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج مراجعه کردند با دربهای بسته روبرو شدند.
حتما بخوانید : اشکان فربد ، مدیر چند شغله ایران خودرو
البته کارکنان این شرکت در داخل مجموعه حضور داشته و از ورود مردم به داخل جلوگیری می کردند.
برخی از مردم برای تحویل خودروهای خود که چندین هفته از زمان تحویل آنها سپری شده بود، به این شرکت مراجعه کردند اما مسئولین به بهانه شیوع ویروس کرونا از ورود مردم به داخل شرکت جلوگیری کرده و پاسخ درستی به مردم نمی دادند.
یکی از مسئولین این شرکت که خود را کارشناس فروش خودرو معرفی می کرد در پاسخ به چرایی بسته بودن دربهای شرکت بر روی مردم گفت: ایران خودرو امروز اولین روز است که کار خود را آغاز کرده و هنوز مسئولین برای ورود مردم دستوری را ابلاغ نکردند.
وی از مردمی که پیگیر تحویل خودروی خود بودند، می خواست به نمایندگی های سطح شهر مراجعه کنند اما برخی از مراجعه کنندگان عنوان می کردند که ما در همین کارخانه ثبت نام کردیم و مسئولین اینجا باید پاسخگوی ما باشند نه نمایندگی های سطح شهر.

