بورس

بورس انرژی در بورس تهران پذیرش می‌شود

به گزارش اقتصاد شهروند، مدیرعامل بورس انرژی از درخواست پذیرش این شرکت در بورس تهران خبر داد.

بورس انرژی قصد دارد تا با پذیرش در بورس تهران وارد تالار شیشه‌ای شود.

این بورس که با سرمایه بیش از ۱۲.۵ میلیارد تومانی در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد، بعد از توقف نماد در ۲۷ بهمن به دلیل ابهام با اهمیت در اطلاعات منتشره، مشمول تعلیق نماد تا ۱۳ اسفند شد، اما با دو نامه ارسالی به سازمان بورس و شرکت فرابورس، آماده بازگشایی شد.

براساس این گزارش، علی حسینی مدیرعامل بورس انرژی در این نامه‌ها ضمن توضیحاتی درباره معاملات گواهی ظرفیت از درخواست پذیرش شرکت در بورس تهران خبر داده است./صداو سیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا