اقتصاد شهر

تخصیص ارز برای واردات فوری دارو و تجهیزات پزشکی

به گزارش اقتصاد شهروند، بانک مرکزی از هماهنگی با وزارت بهداشت برای تخصیص حداقل 250 میلیون یورو جهت واردات فوری دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد.

به گزارش بانک مرکزی، در راستای تسهیل و تسریع در تأمین ارز مورد نیاز برای دارو و تجهیزات پزشکی، بویژه اقلام ضروری برای مقابله با بیماری کرونا، جلسه‌ای با حضور معاون محترم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسؤلان حوزه ارزی بانک مرکزی تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد حداقل معادل ٢٥٠ میلیون یورو به قید فوریت برای تأمین واردات دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز تخصیص داده شود.

شایان ذکر است بانک مرکزی اعلام کرد با با هماهنگی وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های ذیربط، ارز لازم برای واردات اقلام ضروری فوق را در اسرع وقت تأمین خواهد کرد.

مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا