توضیحات درباره علت نقص فنی سامانه معاملات فرابورس
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در خصوص علت اختلال در سامانه معاملاتی فرابورس توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش اقتصاد شهروند ، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در خصوص علت اختلال در سامانه معاملاتی فرابورس توضیحاتی ارائه داد.
روح الله دهقان مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در گفتوگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اختلال فرابورس گفت: برای سامانه مرکزی معاملات فرابورس مشکل به وجود آمده است و این اختلال در دست بررسی قرار دارد.نقص فنی امروز سامانه ، مورد و مشکل جدیدی بوده که در گذشته وجود نداشته است.
او در پاسخ به این سوال که آیا امروز معاملات فرابورس انجام خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد:بررسیهای چند جانبه نشان داد فرآیندهای کارکرد سامانه معاملات فرابورس درست بوده، اما رفتارهای سامانه عادی نیست. با این اوصاف تلاشها برای حل این مشکل جدید ادامه دارد، ولی نمیتوان زمان خاصی برای رفع اختلال اعلام کرد. حتی ممکن است امروز به نتیجه نرسد.
دهقان گفت: در صورت رفع نقص فنی، مراتب بلافاصله اطلاع رسانی و با تصمیم مدیران فرابورس، زمان سفارش گیری و انجام معاملات تعیین و اعلام خواهد شد. منبع



