تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024

اخبار ویژه

1

جزییات اجباری شدن استفاده از کارت سوخت شخصی

  • کد خبر : 69115
  • 16 فروردین 1403 - 8:02
جزییات اجباری شدن استفاده از کارت سوخت شخصی

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تکلیف ما استفاده ۹۰ درصدی مردم از کارت سوخت شخصی است و این موضوع در قانون عنوان شده و باید رعایت شود و اکنون هم در حال اطلاع رسانی این قانون هستیم.

به گزارش اقتصادشهروند ، جعفر سالاری نسب ، درباره انتشار اخباری مبنی بر بفروش رسیدن کارت های سوخت شخصی اظهار داشت: ما طی هفته آینده اطلاع رسانی لازم را در خصوص استفاده مردم از کارت سوخت شخصی انجام می دهیم. طی قانون‌ بودجه ۱۴۰۳؛ مردم باید ۹۰ درصد سوختگیری را با کارت سوخت شخصی انجام دهند.

وی افزود: پیش نیاز استفاده از کارت سوخت شخصی این است که فراجا مقدمات کار را به نحوی فراهم کند که کارت سوخت یک هفته‌ای در اختیار مردم قرار گیرد.یعنی از تولید تا صدور و تحویل یک هفته طول بکشد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: ما در نوروز ۱۴۰۳ برای اینکه مردم در مسافرت ها دچار مشکل نشوند کارت سوخت جایگاهها را افزایش دادیم و اکنون بنا داریم این محدودیت را به روال قبل برگردانیم.

وی تاکید کرد: تکلیف ما استفاده ۹۰ درصدی مردم از کارت سوخت شخصی است و این موضوع در قانون عنوان شده و باید رعایت شود و اکنون هم در حال اطلاع رسانی این قانون هستیم.

سالاری نسب بیان داشت: کسانی که کارت سوخت شخصی دراختیار ندارند باید تقاضا بدهند و طی یک هفته نیز کارت خود را تحویل خواهند گرفت.

وی ضمن تکذیب فروش کارتهای سوخت شخصی گفت: کارت های اضطراری جایگاهها در اختیار شرکت پخش قرار دارد و نظارت صورت می گیرد و باید از داشبورد صورتحساب در اختیار شرکت قرار گیرد بنابراین امکان ندارد کارت از جایگاه خارج شود. ضمن اینکه هر کارت کد مخصوص دارد و در صورتی که از جایگاه خارج شود در جایگاه دیگر جواب نمی دهد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ادامه داد: در کارت شخصی دارنده خودرو نیز ۶۰ لیتر بنزین یارانه ای و ۱۰۰ لیتر بنزین با نرخ آزاد موجود است بنابراین منطقی نیست این میزان ۱۶۰ لیتر با نرخ هایی که در فضای مجازی با ارقام یک تا ۵ میلیون عنوان شده؛ فروخته شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم باید از کارت سوخت شخصی سوختگیری کنند و فعلا به هر دلیل کارت خود را همراه نداشته باشند؛ می توانند از کارت اضطرار استفاده کنند اما با توجه به کوتاه شدن صدور کارت ما محدودیت استفاده از کارت جایگاه را افزایش خواهیم داد.

سالاری نسب یادآور شد: با توجه به تداوم مسافرت ها طی هفته آینده پیش بینی لازم برای استفاده از کارت جایگاه و تامین سوخت صورت گرفته است. منبع

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=69115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن