از میان اخبار

جزییات پرداخت 15 میلیون تتر به بابک زنجانی

یک مقام مسئول بانک مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی اواخر سال گذشته ١۵ میلیون تتر را با دستور قوه قضاییه به «بابک زنجانی» پس داد.

به گزارش اقتصاد شهروند ، یک مقام مسئول در بانک مرکزی درباره جزییات پرداخت 15 میلیون تتر به «بابک زنجانی» اظهار داشت: بازگرداندن رقم اعلام شده به بابک زنجانی تصمیم بانک مرکزی و آقای همتی، رییس بانک مرکزی نبوده بلکه براساس دستور قضایی و با حکم دادستانی این رقم به زنجانی پس داده شده است.

وی ادامه داد: بنا بر دستور مقام قضایی این مقدار تتر به صورت امانی به بانک مرکزی داده شده بود که مجددا با دستور مقام قضایی، بانک مرکزی نسبت به عودت آن به زنجانی اقدام کرد و بانک مرکزی این رقم را اواخر سال گذشته به بابک زنجانی تحویل داد.

وی تاکید کرد: البته بابک زنجانی اموال قابل توجهی نزد بانک مرکزی نداشته و هر آنچه که است در اختیار وزارت نفت قرار گرفته است. از دیگر اموال امانی زنجانی نزد بانک مرکزی، محموله نیکل است که آن هم تعیین تکلیف خواهد شد اما هنوز قوه قضاییه دباره نیکل‌ها دستوری صادر نکرده است. منبع

منبع: خبرگزاری ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا