جهانگیری و دولتمردان آنقدر درگیر بازی مافیایند که از گرانیها بیخبرند
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اظهارات جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه، مجلس مقصر گرانیهای کشور است، گفت: جهانگیری و دولتمردان آنقدر درگیر بازی مافیایند که از گرانیها بیخبرند.

ولی اسماعیلی نماینده گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اقتصاد شهروند با اشاره به اظهارات اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه مجلس مقصر گراینهاست و گرانیهای ناشی از مصوبات مجلس است؛ گفت: نه تنها آقای جهانگیری و رئیس جمهور، بلکه اکثر دولتمردان آنقدر درگیر بازی مافیا هستند که از گرانیها بیخبرند.
وی با بیان اینکه گرانی ها ناشی از سوء تدبیر و بی تدبیری دولتمردان است، تصریح کرد: معلوم شد ذهن آقای جهانگیری درگیر بازی مافیاست که از وضعیت گرانیهای مرغ و تخممرغ و مشکلات اقتصادی شهروندان بیخبر است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دولت برای ساماندهی بازار گوشت و مرغ تدبیر لازم را می داشت، ما شاهد صف های طولانی مردم برای گرفتن مرغ نبودیم.
اسماعیلی تاکید کرد: افزایش قیمت گوشت و مرغ باعث شد که نه تنها سفر مردم کوچک شود بلکه بسیاری از مردم از خرید آن ناتوان شوند.
وی با اشاره دلال بازی، قاچاق، رانت و اختلاس در رده های مختلف سیستم اداری کشور افزود: امروز، مافیاهای رانت و اختلاس از مکیدن خون مردم هم خسته نمیشوند و متاسفانه آقایان بجای برخورد ، فقط نظاره گر هستند.
اسماعیلی با اشاره به این اظهارات جهانگیری مبنی بر اینکه «شهروندان اگر با صندوق رای قهر کنند، شهر سقوط می کند و به مافیا واگذار می شود»، گفت: مطمن باشید مردم ۲۸ خرداد در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، شهر را به مرد میدان خواهند سپرد!.



