اخبار خودرو

خبر مهم یک نماینده درباره خودروسازی‌ها

گرمابی گفت: قرار است تا پایان سال آینده، خودروسازی ها به بخش خصوصی واگذار و سپس نسبت به شفاف سازی دارایی آن‌ها اقدام شود.
حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید وزیر صمت بر ارزیابی دارایی خودروسازان، گفت: در این خصوص صحبت‌هایی شده است و  وزیر صنعت، معدن و تجارت هم تاکید بر شفاف سازی اموال این مدیران دارند و قرار است اموال و دارایی این خودروسازان مورد ارزیابی قرار گیرد.

او ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که در خصوص واگذاری این ۲ شرکت خودروسازی به بخش خصوصی باید هرچه سریع‌تر اموال و دارایی‌های مدیران ارزیابی و شفاف شود.

عضو کمسیون صنایع مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: قرار است تا پایان سال آینده این ۲ شرکت خودروسازی به بخش خصوصی واگذار شود.

باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا