از میان اخبارتیتر امروزشفافیت اقتصادی

درآمدی میلیاردی دولت از افزایش آبونمان تلفن ثابت

باتوجه به اینکه تعداد اشتراک تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران حدود ۳۷ میلیون خط است درآمد حاصل از این افزایش ماهانه حدود ۷۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

به گزارش اقتصادشهروند ، کانال وابسته به محمود احمدی نژاد، با اشاره به افزایش هزینه آبونمان تلفن ثابت تا ۲۰ هزار تومان، به انتقاد از عملکرد دولت رئیسی پرداخت.

کانال تلگرامی “دولت بهار” وابسته به احمدی نژاد در مطلبی با تیتر “دست بردن در جیب مردم به سبک دولت انقلابی” با انتقاد از رئیسی نوشت: «شرکت مخابرات در اقدامی بی سابقه هزینه آبونمان تلفن ثابت را تا ۲۰ هزار تومان افزایش داده و هر خانواده ایرانی چه از خطوط ثابت استفاده کند و چه اصلا استفاده نکند ملزم به پرداخت ماهانه این مبلغ به مخابرات است.»

«باتوجه به اینکه تعداد اشتراک تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران حدود ۳۷ میلیون خط است درآمد حاصل از این افزایش ماهانه حدود ۷۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.»

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مخابرات که دولتی نیست ! : مخابرات که دولتی نیست ! مخابرات که سالهاست واگذار ( تاراج )… گفت:

    مخابرات که دولتی نیست !
    مخابرات که سالهاست واگذار ( تاراج ) شده است .
    کاش این پولها به جیب دولت (مردم) میرفت .
    آن گاه این قدر تورم (کسری بودجه دولت) نداشتیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا