درخواست 71 هزار سهامدار بورس انرژی ایران از وزیر اقتصاد برای بازگشایی سهم (انرژی3)
نماد شرکت بورس انرژی ایران ( انرژی3) پس از تصویب مجمع خرداد ماه مبنی بر افزایش سرمایه 200 درصدی، به مدت 3 ماه است که بسته شده و ثبت افزایش سرمایه بورس انرژی ایران در روزنامه رسمی قوه قضاییه، هنوز انجام نشده است.

به گزارش اخبار بورس اقتصادشهروند ، بازگشایی نماد بورس انرژی، موکول به ثبت شدن افزایش سرمایه در روزنامه رسمی است که تا زمان درج این گزارش، متاسفانه اتفاق نیفتاده است. این در حالی است که ثبت افزایش سرمایه بسیاری از نمادهای بورسی ایران در مدتی کم تر از 2 ماه به وقوع می پیوندد و نماد بازگشایی می شود.
در پی طولانی شدن فرآیند ثبت افزایش سرمایه بورس انرژی ایران و بازگشایی نماد انرژی3، حدود 71 هزار تن از سهامداران حقیقی بورس انرژی ایران در شبکه های اجتماعی، از وزیر اقتصاد خواستند که با ورود به این موضوع، خواستار تسریع و تسهیل روند ثبت افزایش سرمایه بورس انرژی و بازگشایی این نماد در بازار بورس ایران شوند. سهامداران با انتشار کامنت هایی در اینستاگرام بورس انرژی و وزیر اقتصاد، نسبت به پیگیری تضییع حقوق سهامداران خواستار اقدام عاجل شدند.
گفتنی است، بورس انرژی ایران یکی از استراتژیک ترین سهام بازار سرمایه کشور بوده و یکی از 4 بورس کشور به شمار می رود. پس از بازگشایی نماد بورس انرژی ایران، ده ها هزار سهامدار این سهم، منتظر لحظه تاریخی معامله شدن نفت خام در بورس انرژی ایران هستند که الزام قانونی داشته و در دولت تدبیر و امید بی فرجام ماند. بورس انرژی اخیرا، جزییات زمین و ساختمان خود را در خیابان شهید مطهری تهران، در کدال اعلام کرد.
اقتصادشهروند، آماده انعکاس نظرات کارشناسان و فعالان بورس انرژی به خصوص مدیران محترم بورس انرژی ایران است.

تصویر صورتجلسه ثبت افزایش سرمایه 200 درصدی بورس انرژی ایران که در وضعیت تعیین تکلیف از 19 مرداد 1400 قرار دارد.

تابلو نماد بورس انرژی ایران که 3 ماه است در وضعیت توقف قرار دارد.




بداد سهامداران بورس انرژی برسید از دست مدیران بی لیاقتی
برکناری مسئولان بی کفایت خواسته ۷۱ هزار سهامدار
ماههاست که با سرمایه مردم بازی میکنند. خیلی از شرکت ها با اقدام به افزایش سرمایه بعد از بورس انرژی اکنون ثبت شده و معامله می شوند. اگر مسئولین مربوطه عرضه ندارند استعفا بدهند.
سلام. سه ماه است که نماد انرژی ۳ متوقف شده بیشتر سهامی که حتی درصد بیشتری افزایش سرمایه داده اند باز شده اما انرژی نه!!! خواهشا پیگیری کنید.
گناه ما چیه جناب خاندوزی عزیز
کسی که سرمایه گذاری درست و منطقی انجام میده و وارد بازار دلالی نمیشه باید چنین بلاهایی سرش بیاد؟
خواهش میکنم رسیدگی کنید
بازگشایی انرژی پس کی میخواد انجام بشه! سرمایه مردم رو گرو گرفتید و راحت نشستید!!!
لطفا رسیدگی کنید. سرمایمون قفل شده همشو نمیخواهیم ولی بخشیش و لازم داریم. باز کنید این سهم رو
آقای وزیر فکر کنید سرمایه خانواده خودتون داخل سهم انرژی گیر کرده شما رو بخدا کاری کنید
واقعا برای چی باید یه سهم برای افزایش سرمایه اینقدر بسته بمونه؟! خوب همین میشه که همه قبل از افزایش سرمایه ها دست و پا میزنن از سهم در بیان! من خودم فروشنده سهم نیستم، ولی مطمعنا خیلی ها به پولشون نیاز دارند. این وضعیت یکی از مزایای اصلی بازار سرمایه رو که نقد شوندگی است، زیر سوال میبره.
در عصر آگاهی و شفافیت به برکت فضای مجازی رفتار افراد و مسئولین زیر نگاه ذره بین هزاران نفر است . و گاهی تابلو میشود اهمال کاری و کارشکنی افراد.
با حق الناس نباید بازی کرد چون بدجوری تاوان داره.
لطفا طبق قانون و شرع بر اساس دستمزدی که از معاملات سهامداران میگیرید امور محوله رو به موقع انجام بدید تا صدای مردم درنیاد . تا کی باید سرمایه مردم در سهم انرژی بسته باشه؟
سلام وعرض ادب اقای وزیر تو را به جدت قسم میدم هوای سهامداران جز را داشته باش که اینطور سرمایه شون دستکاری نشه
من موندم این مسوولین واقعا نماز میخونن و اگه میخونن فکر میکنن قبوله ؛ پول ملت بیچاره گیره تو این سهم و هیچ فکری نمیکنن و فقط میخوان خستمون کنن تا بازش کردن بفروشیم
لطفاً هر چه سریعتر نماد انرژی 3 را بازگشایی کنید.
سلام و عرض ادب تورو خدا به داد سهامدارای انرژی۳ برسید،استرس کرونا کمه حالا باید واسه حق و حقوق حداقلیمون التماس کنیم؟ تورو خدا پیگیری کنید
سلام و عرض ادب
لطفا دستور فرمایید انرژی 3 رو باز کنند و سهامداران رو از برزخ خارج کنید
بیصبرانه منتظر باز گشایی هر چه زودتر استراتژیک ترین سهم بازار سرمایه ایران هستیم تا انشاءالله ضررهای چندساله در بازار را جبران کنیم، انشاءالله
درود.شماها وقتی رییس جمهورتون اقای ریسی را میخواستین بیارین بر مسندقدرت از هیچ تبلیغ و حرفی باموضوع عداااالت مبارزه با فساد واینجورمسایل دریغ نکردید،باین حال خودتون بهترازهمه میدونیدکه میزان مشارکت چقدربوده،این میزان مشارکت یک شبه ب اینجانرسید نتیجه ی اعمال خودتون درچهل سال گذشته هست،باهمین فرمون جلوبریدشک نکنید که دوره ی ریاست جمهوری ریسی به پایان نخواهدرسیدوشاهد انقلابی واقعی در مملکت خواهیم بود اونروزدیگه خیلی دیره واستون ک بخواید به وعده هاتون عمل کنید#انرژی۳را آزاااد کنید
درود.واقعا چراا باید مدیری (انرژی۳)ک حق بیش از هفتااادهزار سهامدار،ک هرکدوم ازین هفتادهزارنفر حداقل خانواده ای سه چهارنفره دارند ک مجموعاحدودسیصدهزارنفرمیشه،رااینجوری ب اسارت گرفته هنوزباید سرکار باشه؟؟واسه اثبات نالایقی فسااااد ناکارامدی،و…دیگه احتیاج به چه سند و مدرکی معتبرتر ازین هست که شخصی ک مدیریت استراتژیک ترین سهام بورس تهران را برعهده داره شرکت زیرنظرش درطول شش ماه و اندی فقطط دو سه روز سهامش معامله شده باشه،این شخص برای ثبت یک افزایش سرمایه ک ده ها وصدهاشرکت دیگر درکمترین زمان ممکن مدیرانشان انجامش دادن این هنوز بعداز سه ماه نتونسته این کارا انجام بده،صدالبته ک نخواسته چون بلاشک منافع وفسادگسترده ای پشت این خیانت هست ک مامردم فعلابی خبریم،شاید که ن حتمنننن هزاران نفربه پولشون ک این شخصه بیسوادگروگان گرفته نیازدارن،چجوری این بشر میتونه شب بخابه،لعنتتتت بهت،ایشالادرد بی درمان بگیری خودت و خانوادت
خسته شدیم بخدا جون هرکی دوست دارین این سهم لعنتی رو باز کنید خسته شدیم مبارک خودتون باشه بفروشیم راحت شیم ،،سهم مزخرف،،بخدا کارای ثبت افزایش سرمایه رو به پیک موتوری میدادن الان انجام شده بود منتظر چی هستن خدا میدونه
خواهشا به دادمون برسید هشتاد درصد تو ضرریم
آقای وزیر لطفا پیگیری بفرمایید
خاهشمندیم هرچه سریعتر سهم انرژی۳ بازگشایی شه بعضی از سهامداران خرد پول لازمن در این شرلیط سخت کرونایی خاهشمندم یاری کنید زودتر باز شه ثبت کدال شه
خاهشمندیم هرچه سریعتر سهم انرژی۳ بازگشایی شه بعضی از سهامداران خرد پول لازمن در این شرلیط سخت کرونایی خاهشمندم یاری کنید زودتر باز شه ثبت کدال شه
سلام از دی پارسال تا الان فقط ۴ روز خرید فروش بقیش یا بسته بود یا قفل صف فروش و سه بار گره معاملاتی الانم که اینجوری
نماد انرژی3 در طول 6 ماه گذشته، فقط سه روز معامله داشته و یا بسته بوده و یا در صف فروش قفل بوده و هم اکنون سهامدارانش در 70 درصد ضرر مفتضحانه سال 99 همچنان گرفتار هستند و هیچ نهادی پاسخگوی دردهای 70هزار ایرانی متضرر نیست…. مسئولین بی درد و بی دغدغه و ناتوان باید شر خود را از سر مردم کم کنند.
جناب آقای دکتر خاندوزی وزیر محترم اقتصاد سلام و عرض ادب … ترو خدا … ترو قران بداد ما برسید ..مدیران بورس انرژی که کارگزاران سهامداران بورس انرژی ۳ هستند باید بدانند که حقوقی که می گیرند از صدقه سر سهامداران بورس انرزی است اگر سهامداران ثروت و دارایی طون نمی اوردند توی بورس که اصلا بورس انرژی وجود نداشت …پس قدردان باید ولی نعمت تان باشید … و از وزیر اقتصاداستدعا داریم دستور فرمایید سهم انرژی ۳ رو بازگشایی فرمایند …
……
اقا جون بچه هاتون سهم باز کنید دیگه پولی برامون نمونده
واقعا نقوی یا مسولان بورس انرژی با خودشون چی فک کردن داداش شما سرمایه داری برات مهم نیس شما مرفه و لاکچری هستی میخواهی همه رو خسته کنی روز بازگشایی ملت بدبخت کنی که به شما اختیار داده سه ماه یه سهم ببندی قانونا هم اجازه بستن بیش از این نداری سهم های کوچیک تو چند روز افزایش سرمایه ثبت میکنن شما پولدارها براتون مهم نیس
آخه چقدر اجحاف…چقدر پنهانکاری..زودتر باز کنید گل سرسبد بورس ایران رو …باز کنید عالیجناب انرژی رو
دیگر زمان و دوره مردم آزاری و راحت طلبی و گردن کلفتی به سر آمده… مدیران بورس انرژی از 71000 نفر شاکی عصبانی بترسید
6 ماه گذشته و تنها 3 روز معامله داشته، اکثر سهامداران در 50 تا 75 درصد ضرر به سر میبرند.
به زبون ساده دارن میگن سهم واس ماست یعنی کلش واس ماس سو استفاده از خستگی سهامدار واسه بدست اوردن استراتژیک ترین شرکت بورس دور قبل مدیر عامل فرابورس اقای ماهونی بااین سهم لجبازی میکرد کل سالهای قبل هم بسته بود حالا نوبت مدیر عامل خود شرکت واقعا چه خبرتونه……
بیچاره کردید مارو چرا باز نکنید نماد و
لطفا رسیدگی کنین.
سلام و عرض ادب
لطفا دستور فرمایید انرژی ۳ رو باز کنند و سهامداران رو از برزخ خارج کنیدما پول لازمیم خواهشا باز کنید هرچند باضرر پولمون که گروگان گرفته شده رو برداریم
پاسخ
الان دیگه همه اخبارشو رو کنید یه دفعه ای ملتو راحت کنید موش وگربه بازیا واسه چیه …
مدیری که نمیتونه ی دونه افزایش سرمایه رو ثبت کن باید برکنار بشه
سهام انرژی۳ رو بازش کنین