اخبار تاپاقتصاد شهر

رئیس کل بانک مرکزی : با صادرات غیرنفتی کشور را اداره کردیم

همتی گفت: از ابتدای سال ۳۲ میلیارد دلار ارز برای واردات کالا تامین شده که بیش از ۲۲ میلیارد دلار آن از صادرات غیر نفتی بوده است.

به گزارش اخبار اقتصادشهر ، عبدالناصر همتی با بیان این مطلب در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال ۳۲ میلیارد دلار ارز برای واردات کالا تامین شده که بیش از ۲۲ میلیارد دلار آن از صادرات غیر نفتی بوده است.

وی افزود: در دو سال و نیم گذشته در اوج فشار حداکثری، کشور را عمدتا با صادرات غیرنفتی اداره کردیم . به گفته رئیس شورای پول و اعتبار، طی ۱۰ ماه ابتدای سال ۷۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش در قالب تسهیلات از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

همتی تاکید کرد: اعتبارات بانک‌ها محدود است و آن‌ها به منابع لایزال وصل نیستند . منبع

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا