از میان اخباراقتصاد شهرتیتر امروز

سقف کارت به کارت افزایش یافت

به دلیل کرونا و جلوگیری از تجمع مردم در بانک‌ها سقف کارت به کارت با موبایل بانک و عابربانک تا ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش اقتصادشهروند ، به دلیل کرونا و جلوگیری از تجمع مردم در بانک‌ها سقف کارت به کارت با موبایل بانک و عابربانک تا ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

بانک مرکزی باتوجه به روند صعودی ویروس کرونا در کشور و لزوم کاهش مراجعات حضوری به شعب، ضمن تاکید بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری به هموطنان توسط شبکه بانکی، در بخشنامه‌ای سقف خدمات مبتنی‌بر کارت را افزایش داد.

با توجه به روند صعودی و شروع موج دوم بیماری کرونا در کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس، از شبکه بانکی تقاضا می‌شود، به صورت موقت، بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری به‌منظور تسهیل استفاده هموطنان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز، تمرکز کنند.

براین اساس سقف کارت به کارت با موبایل بانک و عابربانک تا ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است، همچنین در برخی بانک‌ها تا ۱۵ میلیون نیز آنرا افزایش داده‌اند. منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا