اخبار تاپاقتصاد شهر

سه میلیون نفر در دولت روحانی یک سال بدون هیچ درآمد!

سه میلیون نفر در دولت روحانی و در یک سال گذشته هیچ درآمدی نداشتند و توانستند مشمول این شرط دولت برای دریافت کمک شوند.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که به سه میلیون نفر که در طول یک سال گذشته کل اعضای خانوار آنها فاقد هرگونه درآمدی بوده‌اند، کمک بلاعوض شده است. این بدان معنی است که در دولت روحانی در طول یک سال گذشته سه میلیون نفر هیچ درآمدی نداشتند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد شهروند، اواخر اسفند سال گذشته «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه از کمک بلاعوض ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی دولت به خانوارهای کم بضاعت در چهار مرحله خبر داد.

مرحله اول اسفند سال گذشته بود که این کمک پرداخت شد.

مراحل بعد این کمک ها فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال است.

بنا به گفته نوبخت این کمک به حدود سه میلیون نفر تعلق می‌گیرد.

همچنین مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه در مصاحبه ای در خصوص اینکه این کمک شامل چه کسانی می شود، گفت: «این کمک بلاعوض فقط برای افرادی است که کل اعضای خانوار آنها طی یکسال گذشته فاقد هرگونه درآمدی بوده‌اند؛ نه اینکه اخیراً و موقتاً بدلیل شیوع کرونا بیکار شده و فاقد درآمد شده باشند».

این مقام مسئول در سازمان برنامه و بودجه در ادامه اظهارات خود گفته «در اسفند ماه برای مشمولان این طرح که حدود سه میلیون نفر هستند جمعاً ۳۳۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به حساب سرپرستان خانوارها واریز شده است».

با این اظهارات سخنگوی سازمان مذکور به راحتی می توان دریافت که سه میلیون نفری که این کمک را دریاف کردند، افرادی هستند که کل اعضای خانوار آنها طی یکسال گذشته فاقد هرگونه درآمدی بوده‌اند».

به عبارت دیگر سه میلیون نفر در دولت روحانی و در یک سال گذشته هیچ درآمدی نداشتند و توانستند مشمول این شرط دولت برای دریافت کمک شوند.

حال سوال این است که این سه میلیون نفری که بنا به گفته مسئولین دولت در طول یک سال گذشته هیچ درآمدی نداشتند، چگونه زندگی خود را سپری کردند؟.

چرا دولت در طول یک سال گذشته به فکر کمک به این افراد نبوده است ؟

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خواهرمن توبانک فرشتگان ازشوهرمرحومش پنجاه ملیون ارث رسیده بودگذاشت تاباسودش زندگی روبگذرونه بچه ها که خودشون نیازداشتن پول رابه اسم مادرش گذاشتن ۲۰ ملیون وام گرفتن چندروزبعد فرشتگان ورشکست شد چندروزمانده به تمامشدن وام خواهرم بامدرکی که داشت رفت بانک فرشتگان گفت ازروپولم شماوام وسودوام رابرداریدبقیه سپرده روبدین مدرک راکه کاغذی بودگرفتن گفتن برو بعدبقیه پول رابه حسابت میریزیم دراین چندسال نه بقیه پولش رادادن ومرتب باپیامک تهدیدش میکنن تو ۸ملیون بدهکاری خواهرمن نه بیمه داره نه پولی برادادن به اونا هیچ کس هم رسیدگی نمیکند یک زن تنها بدو ن درآمد باقندخون بالا به سختی زندگی میکند کجایه این مملکت عدل ودادهست فقط دروغ به مردم تحویل میدن خداعذابشونو زیادکنه انشاإللههههههههه

  2. من نمیدونم اینا ازکجا وچجوری متوجه میشن که کی در آمد داشته کی نداشته یا راسته یا دروغه اما خودم رو میگم که الان یک ساله بیکارم مغازه یا دوستی دیگه نمونده که ازش قرض نکرده باشم بخاطر اجاره خونم دادگاهی هم شدم الانم توی این اوضاع دادگاه گفته باید تا آخرفروردین کل اجاره رو تسویه کنی خونه رو هم خالی کنی آیا دولت اینو میدونه بخدا اگه بدونه کی به کیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا