طرح خودرودار کردن خانواده های نیازمند و دهک های پائین جامعه نیمه دوم شهریور در مجلس
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به طرح خودرودار کردن خانواده های نیازمند و دهک های پائین جامعه، گفت: در حال تهیه این طرح هستیم که نیمه دوم شهریور با بازگشایی مجلس و جمع آوری امضاء، در مجلس مطرح خواهد شد.

سید علی موسوی نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد شهروند با بیان اینکه در حال تدوین طرح خودرودار کردن خانواده های نیازمند و دهک های پائین جامعه است، گفت: مجلس یازدهم یک مجلس انقلابی و در خدمت خانواده های نیازمند است.
وی با بیان اینکه مجلس یازدهم مجلس انتظار و امید است، افزود:خانواده های نیازمند انتظار دارند تا این مجلس برای آنها کاری انجام دهد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین راستا به دنبال تهیه طرحی هستیم تا هر خانواده نیازمند، خودرودار شوند.
موسوی با بیان اینکه برخی خانواده چند خودرو دارند و برخی هم یک خودرو ندارند، افزود: این با عدالت بخصوص عدالت صنعتی سازگار نیست و ما که به دنبال اجرای عدالت هستیم باید به این مقوله توجه جدی داشته باشیم.
وی تاکید کرد: ما باید به خانواده های دهک پائین توجه داشته باشیم و برای آنها تسهیلاتی مثل خودرو در نظر بگیریم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح به گونه ای خواهد بود که بارمالی برای دولت نداشته باشد، افزود: مجلس هفته آینده جلسه ندارد و بعد از بازگشایی مجلس از هفته سوم شهریور، جزئیات این طرح را خواهیم نوشت و با جمع آوری امضاء تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهیم کرد.
موسوی در پاسخ به این سوال که چه تعداد خانواده نیازمند بدون خودرو داریم، گفت: از دولت، سازمان هدفمندی یارانه ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات خانواده های نیازمند را جمع آوری خواهیم کرد.

