قطع بیمه کارگران ساختمانی به بهانه کارگر فصلی بودن/ضرورت همسان سازی حقوق بازنشستگان
نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بیمه کارگران ساختمانی را به بهانه کارگر فصلی بودن قطع می کند، گفت: همین اقدام باعث نارضایتی این کارگران شده است.

روح اله عباسپور نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد شهروند با بیان اینکه قطع بیمه کارگران ساختمانی مشکلاتی را برای آنها و خانواده هایشان ایجاد کرده، گفت: کارگران ساختمانی در مدت زمانی که رکود حاکم می شود و کار نیست مجبورند به سراغ شغل های دیگر مثل دستفروشی بروند اما سازمان تامین اجتماعی به بهانه اینکه این افراد کارگر فصلی محسوب می شوند، بیمه آنها را قطع می کند.
وی تاکید کرد: علاوه بر کارگران، مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی هم اعتراضاتی دارند که مسئولین باید نسبت به حقوق آنها توجه کافی داشته باشند.
نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از اعتراضات اصلی این عزیزان همسان سازی حقوق آنهاست که باید مورد توجه قرار گیرد.
عباسپور گفت: مجلس یازدهم مجلس انقلابی و مردمی است و قطع به حق و حقوق بازنشستگان و کارگران توجه کافی خواهد داشت.



