اقتصاد شهر
قطع دسترسی به سامانه بانکی ایران از خارج کشور
دسترسی ایرانیان به سامانههای بانکی در خارج از کشور، با هدف پیشگیری از حملات سایبری و به طور موقت قطع شده است.

به گزارش اخبار اقتصادشهر ، در پی انتشار برخی خبرها مبنی بر محدودیت دسترسی ایرانیان به سامانههای بانکی در خارج از کشور، خبرنگار ایرنا موضوع را پیگیری کرد که مشخص شد محدودیتهای اعمالشده به توصیه مراجع ذیصلاح و در راستای مقابله با تهدیدات سایبری و صرفا در خصوص تعداد محدودی از بانکها است که بیشترین اتصال خارج از کشور به سامانههای بانکی اعم از اینترنتبانک و همراهبانک را دارند.
طبق اعلام مراجع ذیصلاح، این محدودیتها موقتی است. منبع



