رئیس جمهور : مردم باید همه چیز را به بورس بسپارند
رئیسجمهور گفت: با شرایطی که بورس نشان میدهد اوضاع بهتر خواهد شد؛ مردم باید همه چیز را به بورس بسپارند.

به گزارش اقتصادشهروند، روحانی طی سخنانی در آیین بهرهبرداری از طرحهای ملی وزارت نفت:
* اعتراف میکنم که روزهای سختی را پشت سر میگذاریم، در کنار کرونا، تحریم و در کنار تحریم، تحریف و در کنار تحریف، تهدید را داریم و نیز رسانههایی که در خارج از کشور سعی میکنند امید را در کشور از میان ببرند که در این زمینه خبرنگاران و رسانههای داخلی میتوانند اثرگذار باشند.
* به وزیر ارتباطات نیز دستور میدهم که امسال مانند سال گذشته برای خبرنگاران در روز هفدهم مرداد که روز خبرنگاران است، هدیهای همانند پارسال در نظر بگیرند و اینترنت مجانی را در اختیارشان قرار دهند.
* با شرایطی که بورس دارد صندوقهای ما میتواند فعالتر بشود. بخش دولتی به تدریج بعد از سرمایه گذاری و به ثمر رساندن باید کم کم کنار بروند و صاحب سهام باشند و این برای آینده فعالیت آنها ثمر بخش تر است.
* با شرایطی که بورس نشان میدهد اوضاع بهتر خواهد شد؛ مردم باید همه چیز را به بورس بسپارند.منبع



